AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Noen damer som har vært gravide som har solskinnshistorier?😂 Har to svangerskap bak meg. Magen min ser ut som en 90 åring sin☺ Er det mulig å få definerte magemuskler etter svangerskap? Fettstrekene under og over navlen vil jeg bli kvitt. Takk for evt svar. Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Definerte magemuskler er først og fremst kun snakk om tilstrekkelig lav fettprosent. For mange kvinner er ikke dette alltid realistisk i praksis. Anonymkode: f633e...912 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Det er ikke fettstreker. Du har fin mage. Den er både flat og trent. Du har ikke magen til en 90 åring, men til en som har gått gravid. Som vedkommende over kommenterer :magemuskler hos damer handler mest om (for) lav fettprosent. Anonymkode: 4433c...c28 40
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Takk for svar dere. Magen så bedre ut etter svangerskap 1, kontra 2. Etter mitt andre kom strekene under magen, og de er der 3 år etter fødsel.. burde vel ikke plage meg, men det gjør det altså. Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Du har fin mage. Jeg har bare ett barn, har ingen strekkmerker. Men, magen min har mistet evnen til å bli flat uansett hvor slank jeg er. Anonymkode: b1880...154 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Du er veldig slank og har en flott midje. Det er nok ikke det du vil høre, men strekkmerker etter svangerskap er dessverre veldig vanskelig å bli kvitt om du først har fått dem. Jeg har i hvert fall ikke klart det, og har prøvd det meste med trening, kosthold og kremer. Man lærer seg etterhvert å leve med dem. Men det er definitivt mulig å få definerte magemuskler etter graviditet, så kjør på med styrketrening. Anonymkode: 17bb5...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 På 6.4.2017 den 19.06, AnonymBruker skrev: Du er veldig slank og har en flott midje. Det er nok ikke det du vil høre, men strekkmerker etter svangerskap er dessverre veldig vanskelig å bli kvitt om du først har fått dem. Jeg har i hvert fall ikke klart det, og har prøvd det meste med trening, kosthold og kremer. Man lærer seg etterhvert å leve med dem. Men det er definitivt mulig å få definerte magemuskler etter graviditet, så kjør på med styrketrening. Anonymkode: 17bb5...a1a Will try! Så da skal jeg bare peise på med sit ups og lignende?😊 trenger ikke Marit Bjørgen muskler heller.. Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Skrevet 9. april 2017 Strekkmerkene tror jeg ikke du kan bli kvitt, men for mye hud kan fjernes. Det er ikke så lett å se på bildet, for det er som om huden din ligger annerledes enn min gjorde. Jeg fikk en sånn liten hudheng nederst og det plaget meg veldig. Jeg er liten og slank med små pupper og svai rygg, så det er viktig for meg at magen er flat, jeg har ikke noe sted å gjemme den liksom. Så jeg tok nedre mageplatsikk. Best brukte pengene jeg noen gang har brukt! Anonymkode: 9d7db...422 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Strekkmerkene tror jeg ikke du kan bli kvitt, men for mye hud kan fjernes. Det er ikke så lett å se på bildet, for det er som om huden din ligger annerledes enn min gjorde. Jeg fikk en sånn liten hudheng nederst og det plaget meg veldig. Jeg er liten og slank med små pupper og svai rygg, så det er viktig for meg at magen er flat, jeg har ikke noe sted å gjemme den liksom. Så jeg tok nedre mageplatsikk. Best brukte pengene jeg noen gang har brukt! Anonymkode: 9d7db...422 Har en liten hudflik over navlen (ikke lett å se på bildet) men navlen er nesten igjengrodd.. hadde mer fett under navlen for noen mnd siden, da hadde jeg nesten en "rumpestrek " under navlen. Veier 52 kilo og er 160 cm, kan jo ikke gå så veldig mange kilo ned i vekt. Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en liten hudflik over navlen (ikke lett å se på bildet) men navlen er nesten igjengrodd.. hadde mer fett under navlen for noen mnd siden, da hadde jeg nesten en "rumpestrek " under navlen. Veier 52 kilo og er 160 cm, kan jo ikke gå så veldig mange kilo ned i vekt. Anonymkode: b1bf9...513 Ikke så ulik meg, med andre ord. Hvis du ikke er i mot sånt, så send bildet til en klinikk og spør, evnt ta en konsultasjonsprøve. Jeg gikk til Colusseumklinikken til en mannlig lege som heter Tom eller noe, og han var kjempeflink. Hadde fått han anbefalt av en venninne. Mulig du har for mye over navlen til å kun ta nedre. Jeg har en treningsgal venninne som tok full mageplatsikk, for hun var helt ødelagt etter tre fødsler. Hun fikk laget en ny navel og fikk strammene mage enn de kunne gi meg, siden jeg ikke hadde nok løs hud til å dra ned for ny navel. Men jeg fikk likevel kjempefin mage, ikke like fin som før, men jammen ikke langt unna. Er bare når jeg bøyer meg at jeg kan se at huden er litt ødelagt. Men det bryr jeg meg ikke NOE om! Det kan godt synes at jeg har fått barn, men masse løshud på magen, DET sleit jeg med! Anonymkode: 9d7db...422
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Skrevet 9. april 2017 Konsultasjonsprøve= mente konsultasjonsTIME, selvsagt! Anonymkode: 9d7db...422
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #12 Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så ulik meg, med andre ord. Hvis du ikke er i mot sånt, så send bildet til en klinikk og spør, evnt ta en konsultasjonsprøve. Jeg gikk til Colusseumklinikken til en mannlig lege som heter Tom eller noe, og han var kjempeflink. Hadde fått han anbefalt av en venninne. Mulig du har for mye over navlen til å kun ta nedre. Jeg har en treningsgal venninne som tok full mageplatsikk, for hun var helt ødelagt etter tre fødsler. Hun fikk laget en ny navel og fikk strammene mage enn de kunne gi meg, siden jeg ikke hadde nok løs hud til å dra ned for ny navel. Men jeg fikk likevel kjempefin mage, ikke like fin som før, men jammen ikke langt unna. Er bare når jeg bøyer meg at jeg kan se at huden er litt ødelagt. Men det bryr jeg meg ikke NOE om! Det kan godt synes at jeg har fått barn, men masse løshud på magen, DET sleit jeg med! Anonymkode: 9d7db...422 Hvor mye betalte du for det? Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #13 Skrevet 9. april 2017 Hva mener du med at den magen er stygg?? STYGG????! Du har kjempe FIN og VAKKER mage!! Ikke tro på at den magen er stygg. Ikke hør på de tankene! Anonymkode: 16cd3...c94 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 Vi har omtrent lik mage, og merkene/den løse huden etter graviditeten er umulig å kvitte seg med. Min erfaring er at det ser likt (kanskje nesten verre) ut med lavere fettverdier. Hadde en periode en fettprosent på 15, problemet var der fortsatt. Har prøvd trening, dermarull, biooil osv. ingenting hjelper. Har lyst på ett barn til, etter det tar jeg plastisk kirurgi. Anonymkode: 44c3b...800 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #15 Skrevet 9. april 2017 Stygg? Absolutt ikke! Du har en flott flat mage med en smal midje, strekkmerkene på magen er bare noe mer unikt med deg. Bær dem med stolthet Se på dem som tilbehør til en ellers utrolig flott mage! Anonymkode: d6c6f...eeb 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #16 Skrevet 9. april 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har omtrent lik mage, og merkene/den løse huden etter graviditeten er umulig å kvitte seg med. Min erfaring er at det ser likt (kanskje nesten verre) ut med lavere fettverdier. Hadde en periode en fettprosent på 15, problemet var der fortsatt. Har prøvd trening, dermarull, biooil osv. ingenting hjelper. Har lyst på ett barn til, etter det tar jeg plastisk kirurgi. Anonymkode: 44c3b...800 Uff.. så kirurgi er den eneste løsninga her da tydeligvis? Ikke vits i å prøve slanke vekk det ekstra magefettet om det uansett ikke går vekk. Jeg er forresten aktiv og trener flere dager i uka. Får vel bare begynne å spare opp, er uansett ferdig med unger.. Anonymkode: b1bf9...513
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #17 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff.. så kirurgi er den eneste løsninga her da tydeligvis? Ikke vits i å prøve slanke vekk det ekstra magefettet om det uansett ikke går vekk. Jeg er forresten aktiv og trener flere dager i uka. Får vel bare begynne å spare opp, er uansett ferdig med unger.. Anonymkode: b1bf9...513 Hvorfor skulle det hjelpe å slanke mer? Det er ikke noe overføring fett på magen! Anonymkode: 4433c...c28 5
Antoinette Skrevet 9. april 2017 #18 Skrevet 9. april 2017 Det ser ikke ut som om du trenger og slanke deg Hvis du er ferdig med svangerskap ville jeg tatt en konsultasjon hos en kirurg for det der er så godt som umulig og slankebort/trene vekk. Skjønner godt at du misliker magen din.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #19 Skrevet 9. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye betalte du for det? Anonymkode: b1bf9...513 I underkant av 30 000,- Jeg hadde ikke råd før tre år senere, men det passet bra, for da var barnet så stort at det aksepterte at mamma lå på rommet et par dager og var syk. Men ikke så stort at jeg trengte å si hva jeg hadde gjort. Jeg ofret mye for å få råd, men det var som sagt de best brukte pengene jeg noengang har brukt. Og jeg er en person som aldri kommer til å ta botox eller noe sånt. Anonymkode: 9d7db...422
Gjest Runforit Skrevet 10. april 2017 #20 Skrevet 10. april 2017 (endret) Endret 10. april 2017 av Runforit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå