AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Jeg har fått en rekke kommentarer i det siste fra menn på nettet. Da jeg var i forhold for over 1 år siden så fikk jeg regelmesssig sex. Det ble tungt når den delen tok slutt. Jeg forsøkte å ha sex med noen. Men det ga meg ingenting. Bare bekymringer. Jeg får hele tiden høre på nettet av menn som jeg prater med at jeg bør ha sex så fort som mulig. Jeg har ikke hatt sex siden november. Fikk høre at forhold kan utvikle seg gjennom sex. Jeg har erfart det motsatte. Har fått besøk av menn som kun vil ha sex, og så har de gått igjen like etter. Den følelsen er så vond. Det var vondt selv om de kom tilbake for mer sex, og gjorde det samme igjen. Nå er det en av dem som jeg har hatt sex med før som ønsker å besøke meg i helgen for nettopp dette. Han ønsker å komme hjem til meg. Ha sex og gå igjen. Greit: alle har godt av å ha sex. Jeg har lyst å ha sex, men jeg orker ikke tanken på de vonde følelsene som kommer etter at de går. Er det slik at alle single i dagens samfunn har en fuckfriend som kommer og går eller? "Begynte å føle meg gammeldags i tankene mine". Anonymkode: ff76e...782
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Har ikke ONS. FF`s må være avtalt/åpentlyst, det er IKKE dating. Det er mer selskap, flørt.. Dating betyr: jeg er interessert og nysgjerrig på deg, vil gjerne bli kjent med deg og se om følelser oppstår. Sex etterhvert - når man selv føler for det. Anonymkode: 6c829...cca 4
cmd Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit: alle har godt av å ha sex. Jeg har lyst å ha sex, men jeg orker ikke tanken på de vonde følelsene som kommer etter at de går. Er det slik at alle single i dagens samfunn har en fuckfriend som kommer og går eller? "Begynte å føle meg gammeldags i tankene mine". De vil sikkert ligge og ha sex med deg og derfor sier de om at du skal ha sex så fort. Så du tar kontakt med de og har sex, ofte
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke ONS. FF`s må være avtalt/åpentlyst, det er IKKE dating. Det er mer selskap, flørt.. Dating betyr: jeg er interessert og nysgjerrig på deg, vil gjerne bli kjent med deg og se om følelser oppstår. Sex etterhvert - når man selv føler for det. Anonymkode: 6c829...cca Jeg er gammeldags. Føler det er bedre å begynne i riktige enden. Altså bli kjent. Gå på kino, gå ut å spise, gå på tur, osv, og så følger sex med. Men en del menn vil det annerledes. Han som jeg snakker om som ville komme til meg i helgen gikk jeg på tur med for flere år siden. Men etter den turen så ville han bare komme til meg, ha sex og så gå igjen. Det er jo ikke håp om forhold i det etter min mening. Jeg er ikke interessert i ONS, og jeg er heller ikke interessert i å ha sex og så går han igjen for det gjør så vondt når han går. Har opplevd det alt for mange ganger. 4 minutter siden, cmd skrev: De vil sikkert ligge og ha sex med deg og derfor sier de om at du skal ha sex så fort. Så du tar kontakt med de og har sex, ofte Nei, jeg satt på en chat og diskuterte det med sex og singelliv. Mannfolkene mente at jeg var bra dum som ikke hadde sex med hva som bød seg. Jeg har ikke hatt sex på nesten et halvår. Mener at det beste er å treffe en man virkelig er interessert i først. Og noen vil helt klart kun ha sex. Det er jo helt innlysende at han som ville komme hjem til meg i helgen vil kun ha sex. Anonymkode: ff76e...782
Blablab Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Sitter du igjen med vonde følelser etter noe som kun er sex, så har du ikke kun sex. Jeg kan ha sex for sexens skyld, sitter igjen med bra følelser etterpå. Men det er min preferanse, og det betyr ikke at du er gammeldags om du ikke deler den. Det betyr bare at du har andre preferanser enn meg. Før jeg blir halshugd, jeg har ikke hatt sex siden oktober, så selv om jeg er åpen for det betyr det ikke at jeg ligger med halve verden. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Blablab skrev: Sitter du igjen med vonde følelser etter noe som kun er sex, så har du ikke kun sex. Jeg kan ha sex for sexens skyld, sitter igjen med bra følelser etterpå. Men det er min preferanse, og det betyr ikke at du er gammeldags om du ikke deler den. Det betyr bare at du har andre preferanser enn meg. Før jeg blir halshugd, jeg har ikke hatt sex siden oktober, så selv om jeg er åpen for det betyr det ikke at jeg ligger med halve verden. Okey, da er jeg ikke alene om å ikke hatt sex på et halvt år. En trøst at vi er flere. Jeg kan ligge med en bare for sex om han er fantastisk tiltrekkende, men jeg vet at jeg vil lettere føle meg såret i slike tilfeller, så forsøker å finne en som vil ha et kjæresteforhold og sex i kombi . Jeg behøver ikke å bli samboer lenger. Har barn, og jeg synes det er fint å ha mitt eget. Jeg er fornøyd med å ha en å treffe. Anonymkode: ff76e...782 1
cmd Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt sex på nesten et halvår. Mener at det beste er å treffe en man virkelig er interessert i først. Og noen vil helt klart kun ha sex. Det er jo helt innlysende at han som ville komme hjem til meg i helgen vil kun ha sex. Jenter som er jomfru vil vente til de møter den "riktige" fyren. Men andre som har hatt sex tidligere og er single, forventes av andre folk om at de kan ha sex med hvem som helst (tror jeg). Samtidig er jo sex veldig deilig og godt. Derfor mener de sikkert at 6 mnd er veldig lenge.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, cmd skrev: Jenter som er jomfru vil vente til de møter den "riktige" fyren. Men andre som har hatt sex tidligere og er single, forventes av andre folk om at de kan ha sex med hvem som helst (tror jeg). Samtidig er jo sex veldig deilig og godt. Derfor mener de sikkert at 6 mnd er veldig lenge. Det er godt og deilig. Og jeg vurderer å slå til på tilbudet fra han fyren som kun vil ha sex. Jeg har hatt sex med han før altså, men jeg er usikker pga at jeg føler det er litt meningsløst. Vet at han gjerne forsvinner i lang tid etterpå. Regner med at han har flere... Jeg er redd sykdommer. Det er ikke bare bare... Bekymringene kommer etterpå... Anonymkode: ff76e...782
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Det sier alt om dem du snakker med, det er ikke normalt og ha sex med alt som byr seg. Anonymkode: 640a7...b08 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er godt og deilig. Og jeg vurderer å slå til på tilbudet fra han fyren som kun vil ha sex. Jeg har hatt sex med han før altså, men jeg er usikker pga at jeg føler det er litt meningsløst. Vet at han gjerne forsvinner i lang tid etterpå. Regner med at han har flere... Jeg er redd sykdommer. Det er ikke bare bare... Bekymringene kommer etterpå... Anonymkode: ff76e...782 Selvfølgelig har du ikke sex med en slik dott, forsvinner i lang tid, redd for sykdommer? Ha selvrespekt. Anonymkode: 640a7...b08 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Sex med en fremmed er som regel helt utelukket for meg. Kanskje jeg kan fantasere om det nå og da, men etter å ha prøvd ons har jeg innsett at det er uinteressant. Jeg vil være trygg på den jeg har sex med, og synes sexen gjerne blir bedre når man kjenner hverandre og det er en viss kjemi og følelser inne i bildet. Men ja, jeg har en venn som jeg møter av og til. Vi er gode venner, har fantastisk kjemi i senga, og vet begge at et forhold med hverandre er uaktuelt av ulike grunner. Hvis ikke dette var på plass ville jeg heller gått i sølibat (selv om jeg dater nå og da - bare uten å hoppe til køys med en gang). Anonymkode: e8b61...1ad 7
cmd Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt og deilig. Og jeg vurderer å slå til på tilbudet fra han fyren som kun vil ha sex. Jeg har hatt sex med han før altså, men jeg er usikker pga at jeg føler det er litt meningsløst. Vet at han gjerne forsvinner i lang tid etterpå. Regner med at han har flere... Jeg er redd sykdommer. Det er ikke bare bare... Bekymringene kommer etterpå... Skjønner deg.... bruk heller kondom om du er i tvil. Bedre å ta vare på helse.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex med en fremmed er som regel helt utelukket for meg. Kanskje jeg kan fantasere om det nå og da, men etter å ha prøvd ons har jeg innsett at det er uinteressant. Jeg vil være trygg på den jeg har sex med, og synes sexen gjerne blir bedre når man kjenner hverandre og det er en viss kjemi og følelser inne i bildet. Men ja, jeg har en venn som jeg møter av og til. Vi er gode venner, har fantastisk kjemi i senga, og vet begge at et forhold med hverandre er uaktuelt av ulike grunner. Hvis ikke dette var på plass ville jeg heller gått i sølibat (selv om jeg dater nå og da - bare uten å hoppe til køys med en gang). Anonymkode: e8b61...1ad Det er bedre at man har en viss "trygghet" i rammen gjennom et fuckfriendforhold. Han som er interessert i å treffe meg er en type som bare kommer å går. Det har jeg erfart fra tidligere. Anonymkode: ff76e...782 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, cmd skrev: Skjønner deg.... bruk heller kondom om du er i tvil. Bedre å ta vare på helse. Jeg har skaffet kondomer. Er en trygghet i å bruke kondom i alle fall. Anonymkode: ff76e...782
TinyBean Skrevet 6. april 2017 #15 Skrevet 6. april 2017 Ta en prat med ham. Enten vil du fortsette å ha sex med ham, eller så sier du stopp. Lytt til egne følelser. Har selv ikke hatt sex på 7 år og lider ingen nød, men det er jo selvfølgelig forskjell på folk. Men ja, gjør det du føler er best for deg. Disse mennene får bare sutre om de vil, det er ikke de som bestemmer når du skal ha sex. Kanskje du må se andre steder om det bare er sånne du finner der du er på nettet nå. 6
Blablab Skrevet 6. april 2017 #16 Skrevet 6. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey, da er jeg ikke alene om å ikke hatt sex på et halvt år. En trøst at vi er flere. Jeg kan ligge med en bare for sex om han er fantastisk tiltrekkende, men jeg vet at jeg vil lettere føle meg såret i slike tilfeller, så forsøker å finne en som vil ha et kjæresteforhold og sex i kombi . Jeg behøver ikke å bli samboer lenger. Har barn, og jeg synes det er fint å ha mitt eget. Jeg er fornøyd med å ha en å treffe. Anonymkode: ff76e...782 Hehe, ja. Har begynt å date igjen, så forhåpentligvis finner jeg en snart Om du innerst inne håper på noe seriøst med de du vurderer å ligge meg tror jeg du kan risikere å bli såret. At han forsvinner i lange tider etterpå har han helt lov til, dere har bare hatt sex, han skylder deg ingenting.
cmd Skrevet 6. april 2017 #17 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har skaffet kondomer. Er en trygghet i å bruke kondom i alle fall. OKi. En kan IKKE bare alltid gjøre med egenhånd, gjelder for både menn og kvinner. Siden du har allerede hatt sex med ham tidligere, er du trygg på en måte. Bedre å snakke med ham om han treffer mange andre også? En du kan stole på å ah sex uten kondomer etc..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #18 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, TinyBean skrev: Ta en prat med ham. Enten vil du fortsette å ha sex med ham, eller så sier du stopp. Lytt til egne følelser. Har selv ikke hatt sex på 7 år og lider ingen nød, men det er jo selvfølgelig forskjell på folk. Men ja, gjør det du føler er best for deg. Disse mennene får bare sutre om de vil, det er ikke de som bestemmer når du skal ha sex. Kanskje du må se andre steder om det bare er sånne du finner der du er på nettet nå. Da er vi flere som har gått en stund uten sex. Jeg søker ikke aktivt etter partner. Er fortsatt veldig såret og knust over hvordan forrige forhold endte. Men har begynt å se i det "små". Håper på at det dukker opp en etter hvert Anonymkode: ff76e...782 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #19 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, cmd skrev: OKi. En kan IKKE bare alltid gjøre med egenhånd, gjelder for både menn og kvinner. Siden du har allerede hatt sex med ham tidligere, er du trygg på en måte. Bedre å snakke med ham om han treffer mange andre også? En du kan stole på å ah sex uten kondomer etc.. Jeg kan ikke si at jeg er trygg selv om jeg har hatt sex med han tidligere. Jeg har testet meg etter det, og har ikke møtt han på et år. Han kan ha hatt mange i mellomtiden. Han sa til meg at når vi kun hadde den relasjonen som vi har så er det slik at man må få treffe en annen osv. Jeg tror jeg finner en annen mann Anonymkode: ff76e...782
Gjest Overrasket Skrevet 6. april 2017 #20 Skrevet 6. april 2017 Enig med de som sier at det ikke er noe du "må". Jeg har ingen former for uforpliktende eller tilfeldige seksuelle relasjoner, og det valget fungerer godt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå