Gjest Villrede Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg tror jeg har funnet Kjolen, men er litt usikker på hvilken type jeg skal være. Har selvsagt lyst til å velge en personlig stil, noe som er meg, men dette er den ene dagen i mitt liv hvor jeg kan være prinsesse for en dag. Burde jeg da ikke benytte sjansen til å ha slør og slep...?! :-?
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Jeg skal ha prinsesselooken, med kjolen, oppsatt hår, tiara, og slør. Gleder meg...
Saeria Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Den dagen jeg skal gifte meg, kommer jeg ikke til å ha slør, og antagelig ikke tiara heller. Jeg har lyst å ha håret delvis oppsatt, og delvis løst. Men jeg kommer sikkert til å føle meg som en prinsesse alikevel.
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Trodde ikke jeg skulle ha slør, men prøvde et i dag. -Og det var stas!!
Scaramouche Skrevet 18. desember 2004 #5 Skrevet 18. desember 2004 Den dagen jeg skal gifte meg, kommer jeg ikke til å ha slør, og antagelig ikke tiara heller. Jeg har lyst å ha håret delvis oppsatt, og delvis løst. Men jeg kommer sikkert til å føle meg som en prinsesse alikevel. Akkurat samme her!
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #6 Skrevet 18. desember 2004 Det samme skjedde med meg. Jeg skulle ALDRI ha slør, men se hvor jeg er nå...
Arwen Skrevet 18. desember 2004 #7 Skrevet 18. desember 2004 Det samme skjedde med meg. Jeg skulle ALDRI ha slør' date=' men se hvor jeg er nå... [/quote'] Og jeg ville ha både slør og tiara, men endte opp uten noen av tingene
Gjest Villrede Skrevet 18. desember 2004 #9 Skrevet 18. desember 2004 Når jeg sier jeg er usikker på stilen er det mest med hensyn til kjolen. Den kjolen jeg liker godt er litt anderledes og med "personlighet". Den har ikke slep, tenkte jeg da skulle kompensere med langt slør. Men det finnes så mange fantastiske kjoler med langt slep, broderier, glitrende perler og mer prinsesseform... Hjelp!
Gjest the imp Skrevet 18. desember 2004 #10 Skrevet 18. desember 2004 Kjøp den kjolen du synes er finest og føler deg mest vel i. Det er vel det som er det viktigste? Hvis du kjøper en kjole du ikke føler deg vel i, føler at ikke er deg, så blir det vel litt bortkastet?
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #11 Skrevet 19. desember 2004 Enig med Imp. Jeg har slep på kjolen min og skal derfor ha kortere slør (til livet). Det er så mange muligheter at du vil finne din favoritt. Det kommer av seg selv så ikke stress med det...
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2004 #12 Skrevet 19. desember 2004 Jeg skal ha prinsesselooken' date=' med kjolen, oppsatt hår, tiara, og slør. Gleder meg...[/quote'] Det skal jeg også ha. Brikkene har falt på plass etter at jeg fant kjolen.
smilepia Skrevet 19. desember 2004 #13 Skrevet 19. desember 2004 Jeg vet ikke enda om håret, men skal ha prinsesselook forøvrig. Kjole med laangt slep, slør til livet, og tiara (om vi bare får den pent i håret mitt) Ingen av delene var forhåndsbestemt, det kom med kjolevalget. Og jeg vurdrte lenge en ganske anderledes kjole, som var mye mindre "prinsessete", men den hadde blitt like fin. Så velg den kjolen som du føler fremmhever deg best, og så kan du supplementere med utstyr ellers for å få evt en look du vil ha. Du blir uansett prinsesse på bryllupsdagen :-)
Augustbrud02 Skrevet 4. januar 2005 #14 Skrevet 4. januar 2005 Selv valgte jeg full prinsesse-stil med både slør, langt slep og tiara. Når det er denne ene gangen man har mulighet, så måtte jeg jo benytte den.
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #15 Skrevet 4. januar 2005 Jeg kommer til å se det ann til jeg vet sikkert hvordan kjolen blir. Og kjolen blir prinsesse for meg, det vet jeg!
Tigi Skrevet 4. januar 2005 #16 Skrevet 4. januar 2005 Jeg skal definitivt ikke være noen prinsesse av den typen dere refererer til... Men prinsesser kan jo være litt røffe og tøffe også... Jeg vil gjerne ha min egen stil i bryllupet, og kommer sannsynligvis til å velge en Rembo Styling kjole, helst uten noe som helst slep og i alle fall uten slør og tiara!
Gjest Brud2005 Skrevet 4. januar 2005 #17 Skrevet 4. januar 2005 Enig jenter. Og et råd til: prøv kjolen(e) du liker med forskjellige slør, utrolig hvor mange forskjellige "looks" man får av det..
Gjest Harry's kvinne Skrevet 5. januar 2005 #18 Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal definitivt ikke være noen prinsesse av den typen dere refererer til... Men prinsesser kan jo være litt røffe og tøffe også... Jeg vil gjerne ha min egen stil i bryllupet, og kommer sannsynligvis til å velge en Rembo Styling kjole, helst uten noe som helst slep og i alle fall uten slør og tiara! Jeg er helt enig med deg, Tigi! Min stil er også litt anderledes enn mange av de alternativene jeg har sett her. Jeg har funnet to kjoler som jeg ikke klarer å velge blant nå, trenger hjelp og sender spm i nytt tema. Hilsen Harry's kvinne, tidligere -"villrede"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå