Hubro Skrevet 11. april 2017 #21 Del Skrevet 11. april 2017 På 6.4.2017 den 19.49, AnonymBruker skrev: Kvalmende. Man skal utøve spesielt hensyn til myke trafikanter. Man kjører ikke fort forbi dem og håper på det beste. Den viktigste regelen som bilfører er at man skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Hvis dere ikke kan ivareta dette som regel burde dere ikke ha sertifikat. Anonymkode: adcea...5bf Ja - men det er da vel særdeles få sjåfører som aldri har gjort en feilvurdering eller brutt en trafikkregel. Det kan eksempelvis oppstå fare om man kjører på rødt lys, men i de aller fleste tilfeller får man kun et forenklet forelegg. Det er heldigvis ikke slik at alle feilvurderinger medfører førerkortbeslag. Til TS - jeg ville tatt det helt med ro. Du angrer jo tydeligvis, og innser selv at dette ikke var bra. I mine øyne er det det viktigste, jeg er langt mer redd for å treffe på sjåfører som gjør slikt ofte, og ikke evner å forstå at de er en fare for andre. De fleste av oss har opplevd å feilberegne en luke, hvor god tid vi har før trafikklyset skifter og lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå