Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Hva er skadevirkningene til Hasj? Samboeren min har begynt å røyke mye, og jeg hater det, men jeg har ikke argumenter for hvorfor jeg hater det. Hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Så lenge han ikke misbruker det og røyker mye hver dag, samt har latente problemer med hjerte, så er det få skadevirkninger. Iallfall i forhold til alkolhol, men som det, alt med måte.
vilde Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Psykiske problemer er en ganske kjent skadevirkning... At man blir sløv er også en skadevirkning... Alt komme rjo an på hvor mye han røyker da.
Robban43 Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Mange av dem som prøver cannabisstoffene blir psykisk avhengig. Det vil si at personen får en sterkt lyst til å bli rusa igjen når han blir edru. Denne ruslysten blir sterkere etterhvert som personen prøver stoffene, og blir raskt så sterk at den etterhvert avhengige personen er villig til å streve veldig hardt for å få skaffe seg mer hasj. Det å være avhengig av hasj og marihuana er den samme psykiske avhengighetsfølelse som kan oppstå ved bruk av kokain. Den psykiske avhengigheten er blitt kraftig undervurdert. Men bevares det er med hasj som men alle andre stimuli forskjell på å skjære seg i fingeren eller å kutte hele av
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #5 Skrevet 18. desember 2004 Jeg hadde også reagert om kjæresten min røyka mye. Det at man blir sløv er en kjip ting når man er i et forhold - den som røyker kan bli rimelig tiltaksløs og innadvendt - og mindre fokusert på/interessert i den andres gjøren og laden. Synes dette i seg selv er gode nok grunner til å sette en grense ved hvor mye en part i et forhold røyer/ruser seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå