AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hei! Jeg har siden september/oktober hatt inkasso på et par kort da jeg var i en dårlig periode og rett og slett sklei ut. 3-4 av disse gikk til namsfogden, jeg betalte ned alt før namsfogden gjorde noe og dermed unngikk noen forlik eller anmerkninger. Så kommer det at jeg skal på ferie med kjæresten i April, skulle bestille leiebil og får dermed ikke noe kontakt med noen av kortene mine, finner ut at jeg har blitt plassert i karantene. Hva kan jeg gjøre? Jeg har ingen inkasso, 0 anmerkninger og ca 450-460 i årslønn. Trenger et ekstra kort før jeg skal på tur. Takk på forhånd. Anonymkode: ec33e...52d
stan Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Hør med banken din. Om det er mulig å korte ned på karantenen. Eller om det kan være andre ordninger.
Million Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 (endret) Du får søke om et annet kredittkort da, av en annen utsteder. F.eks. Ya-bank eller Santander. Det kryr av kortutstedere, og dersom du ikke har noen anmerkninger som du sier, er det vel ingenting i veien for at de vil godkjenne søknaden din. Så sant du har inntekt nok, da, selvsagt, og det har jo du iflg det du opplyser om her. Endret 6. april 2017 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Er det banken som setter karantene? Å hvor lenge varer denne karantene? Anonymkode: 594f1...917
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Har du anlegg for å overforbruke på kreditt, så bør du helst aldri skaffe deg slike kort. Det er dumt, men slik er det bare. Personlig vet jeg selv at jeg kan ha kredittkort, fordi det alltid har høyest prioritering på å betale tilbake. Anonymkode: 869f4...7b6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du anlegg for å overforbruke på kreditt, så bør du helst aldri skaffe deg slike kort. Problemet er at de pleier å forlange at du betaler med kreditthort om du skal leie bil. Jeg foreslo en gang at jeg i stedet kunne stille garanti for bilens verdi, men nei, de var ikke interessert. Anonymkode: 0ac5d...d0e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har siden september/oktober hatt inkasso på et par kort da jeg var i en dårlig periode og rett og slett sklei ut. 3-4 av disse gikk til namsfogden, jeg betalte ned alt før namsfogden gjorde noe og dermed unngikk noen forlik eller anmerkninger. Så kommer det at jeg skal på ferie med kjæresten i April, skulle bestille leiebil og får dermed ikke noe kontakt med noen av kortene mine, finner ut at jeg har blitt plassert i karantene. Hva kan jeg gjøre? Jeg har ingen inkasso, 0 anmerkninger og ca 450-460 i årslønn. Trenger et ekstra kort før jeg skal på tur. Takk på forhånd. Anonymkode: ec33e...52d Er du i karantene så vil ikke de kortselskapene du har kort hos ha deg som kuunde fordi du har misligholdt kortavtalen. I tillegg har du betalt ned før de fikk dømt deg i Forliksrådet og sikkert før de fikk krevd deg for gebyrer? Kortselskapene føler seg lurtmog stoler ikke på deg, ganske enkelt. Om du får kort hos andre selskaper enn der du alt har kort vet jeg ikke. Du får ta en telefon til de/den du mest vil ha kort hos, eller søke kort hos noen du ikke har vært i konflikt med. Jeg ville og ha undersøkt om du har noe utestående du ikke har oversikt over. Sjekk deg på inkasso.no Anonymkode: ef582...0c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå