Djungelvrål Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hun kan motsi det så ofte hun gidder, men det ser ut som en kosedress/grilldress. . En sånn stygg en man bare har på seg når man slenger på sofaen. . Jeg skjønner godt at hun ble avvist på et utested. Argumentet med at den kostet 5000 kr (!) er jo bare vas, det finnes skidresser og et hundretalls andre stygge sportsklær også som koster like mye. Det betyr ikke at antrekket er egnet i alle settinger. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23968042/venke-albrektsen-proevde-seg-paa-athleisure-trenden-avvist-paa-utested 17
gobbledigook Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 lol, det at hun er innkjøper på en eller annen irrelevant klesbutikk gjør henne ikke akkurat ekspert på mote og det som er "in" 21
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Mulig dette er in for tiden, men å gå ut med dette på byen er ut. Slettes ikke pent Anonymkode: 96803...69a 18
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Bare det er "in" kan man altså gå med hva som helst på utesteder som har kleskode?
Chiyo Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 (endret) Hæ? Når jeg leste så tenkte jeg "Her må jeg sjekke datoen på artikkelen fordi det er sikkert aprilsnar." Jeg hadde ikke betalt 5000 for det der, og hvis hun skal på et sted der hun vet det er kleskode så får hun kle seg etter den. Det hjelper ikke å komme i et antrekk som ser ut som en treningsdress og si "Men dette antrekket koset 5000, jeg vet hva som er inn." Det ser ut som en joggedress fra 80-tallet. If it looks like a duck and quacks like a duck... Endret 6. april 2017 av Chiyo 20
gobbledigook Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 forresten, hadde heller ikke sluppet henne inn om hun brukte de skoene der med antrekket... 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 11 minutter siden, Den Lille Heksa skrev: Bare det er "in" kan man altså gå med hva som helst på utesteder som har kleskode? Ja, tydeligvis. Dvs, ifl henne, kunne man i grunn bare slengt på seg en onepice den gangen det var in da, å gått med den på byen.. Anonymkode: d1da3...0a5 10
Fugleskremsel Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Hva sier kleskoden da montro? "Pent antrekk"? Hun syns vel det var pent....regner med de fleste går på byen i klær de selv syns er pen... Men over til spørsmålet...Nei...jeg hadde ikke betalt 5000 kroner for det der...JEG syns ikke det var noe pent 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig dette er in for tiden, men å gå ut med dette på byen er ut. Slettes ikke pent Anonymkode: 96803...69a Og i hvertfall ikke kledelig på en 50 år gammel dame.... Anonymkode: 4fa06...cdb 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i hvertfall ikke kledelig på en 50 år gammel dame.... Anonymkode: 4fa06...cdb Jeg sliter med å se at det kunne vært kledelig på noen, uansett alder. Anonymkode: 7f7b6...03e 7
Salka Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Jeg hadde ikke gått på Rema en gang i det antrekket der! At hun har betalt 5000 for den joggedressen der er intet annet enn galskap. 6
Rosalie Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 (endret) At unge folk går slik på byen er nå greit. Og de slipper inn på hippe utesteder hvor snittalderen er ned mot 20 år. Men jeg tviler sterkt på at damen (50) reker på de utestedene. Og det som kan se utrolig hipt ut på ungdom og unge voksne, gjør sjeldent det på godt voksne. Hadde det vært Kristin Gjelsvik som hadde stylet opp 80-talls-overtrekksdressen kunne det vært hur kult som helst. Når damen (50) prøver på det samme ser det ut som om hun kommer rett fra campingvogna eller Titanofestivalen. Edit: Nei, jeg hadde aldri i livet betalt 5000 kr for en retro overtrekksdress. Ikke 1000 kr, heller. Og nei, som 38-åring kunne det ikke falt meg inn å gå i den, i hvert fall ikke som ett antrekk. Jakka hadde jeg brukt til andre klær, buksa hadde vært chillaxbukse. Hadde jeg vært 15-20 år yngre, kunne jeg nok gått i full overtrekksdress, også på byen. Naturligvis rimelig blinget opp. Endret 6. april 2017 av Rosalie 9
Majott Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 Likevel kommer mange av dere til å kjøpe lignende bukser i løpet av våren/sommeren. Dere vil bare ikke være henne. For hun er ikke akkurat noen reklame i seg selv for denne stilen. 2
Perelandra Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 Hvorfor betale så mye for noe som skal se ut som treningstøy, men for all del ikke skal være det? 6
Gjest Sorbus Skrevet 6. april 2017 #15 Skrevet 6. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, tydeligvis. Dvs, ifl henne, kunne man i grunn bare slengt på seg en onepice den gangen det var in da, å gått med den på byen.. Anonymkode: d1da3...0a5 Bare hvis onepiecen var skikkelig overpriset! Jeg trodde også det var en aprilsnarr...
Daria Skrevet 6. april 2017 #16 Skrevet 6. april 2017 Mulig hun har peiling på hva som er in, men konseptet kleskode har hun åpenbart ikke skjønt... Man kan jo lure på hvilke journalistiske vurderinger som ligger bak å publisere dette, både når det gjelder nyhetsverdi og å beskytte folk mot seg selv, men det er unektelig ganske festlig å gå inn på den saken med adblock og bli møtt med Kjære VG-leser. Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Ved å skru på annonser, hjelper du å finansiere tidkrevende og viktig journalistikk. Hvis dette er deres definisjon av viktig journalistikk setter jeg pris på å slippe å bidra til å finansiere det... 24
Purple Basil Skrevet 6. april 2017 #17 Skrevet 6. april 2017 Hadde du betalt 5000 kr for denne grilldressen? Ikke faen om jeg hadde! 2
Gjest Lilli My Skrevet 6. april 2017 #18 Skrevet 6. april 2017 Det ER jo en grilldress, uavhengig av stoff og pris. Mulig athleisure er mote nå, men det er ikke et "pent antrekk". Det eneste antrekket jeg kommer til å betale over 5000 kr for, er brudekjolen min.
Honey Dew Skrevet 6. april 2017 #19 Skrevet 6. april 2017 Ikke pokker. Hadde ikke gått med den om jeg hadde fått betaling. 3
Gjest lipgloss Skrevet 6. april 2017 #20 Skrevet 6. april 2017 det så ut som en joggedress så jeg sjønner reaksjonen på vaktene Syns ikke dette er egnet klær til å gå ut på byen med,om prisen er 5000 tusen spiller ingen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå