Gå til innhold

Leah Remini: Scientology and the Aftermath

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser på dette? Syyyykt! Jeg MÅ se serien, men jeg må innrømme at jeg blir helt paff av alt. Ikke for å spoile mye, men i episode 3 viser Leah noen (ikke alle) av bøkene hun har måttet kjøpe for å være en scientolog. Folk betaler tusenvis av dollar for bokpakker til seg selv, så blir de bedt om å bruke tusenvis av doller for å donere bokpakker til biblioteker, og så får de beskjed om at det er noe "feil" i de gamle bøkene så de må kjøpe nye. Det er ikke rart at kirken har så mye penger når de utnytter medlemmene på den måten. 

Anonymkode: 5c369...c42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og dette var nytt for deg?

Anonymkode: c9354...8e2

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hørt om det med bøkene før, og jeg har sett flere dokumentarer og lest endel om dette. 

er ikke ts. 

Anonymkode: c5582...4e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, den serien er helt sykt bra! Blir nesten redd å skrive noe negativt om dem mtp hvordan de behandler kritikerne... Du burde se "My Scientology movie" - den er også helt sinnsykt bra. 

Anonymkode: 851dd...3f0

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste at de måtte kjøpe bøker og sånn, men jeg ante ikke at det var så mye og at de lyger om at de må kjøpe de samme bøkene på nytt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Advarsel: For de av dere som er medlem av dette, vær så snill å søk på OP.

Anonymkode: f662a...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Operating Thetan 

AnonymBruker
Skrevet

Kom ut av dette!!!

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste at de måtte kjøpe bøker og sånn, men jeg ante ikke at det var så mye og at de lyger om at de må kjøpe de samme bøkene på nytt. 

Oi.

Jeg kjenner ingen voksne som ikke er klar over at Scientologikirken er en farlig sekt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er scientolog og har aldri blitt bedt om å kjøpe dyre bøker for å donere dem  til biblioteker osv, ingen av mine venner i kirken heller. 

Det er ingen farlig sekt.

Anonymkode: 9f342...eaf

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

LOL

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er scientolog og har aldri blitt bedt om å kjøpe dyre bøker for å donere dem  til biblioteker osv, ingen av mine venner i kirken heller. 

Snart blir du bedt om det, ang å kjøpe kurs/bøker osv. Gjør deg selv en tjeneste, søk på de som har kommet seg ut.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi.

Jeg kjenner ingen voksne som ikke er klar over at Scientologikirken er en farlig sekt.

Jeg VET at det er en farlig sekt selv om jeg ikke visste denne ENE detaljen. Jeez. Ta deg sammen. :balltre:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Snart blir du bedt om det, ang å kjøpe kurs/bøker osv. Gjør deg selv en tjeneste, søk på de som har kommet seg ut.

Jeg er 30 og har vært medlem i hele mitt liv. Ble døpt og giftet meg i scientologikirken. Har aldri hatt en dårlig opplevelse i kirken og/eller opplevd kjøpepress på noen som helst måte. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg VET at det er en farlig sekt selv om jeg ikke visste denne ENE detaljen. Jeez. Ta deg sammen. :balltre:

Du visste tydeligvis ikke mye. :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 og har vært medlem i hele mitt liv. Ble døpt og giftet meg i scientologikirken. Har aldri hatt en dårlig opplevelse i kirken og/eller opplevd kjøpepress på noen som helst måte. 

Det kan være forskjeller internasjonalt. Men Amerikanske medlemmer bruker tusenvis av dollar fordi de må kjøpe alle bøkene til Elron Hubbard. Dessuten er det mye mishandling i religionen.

Tror du ikke på eksmedlemmer som sier at de har blitt banket opp av Miscavage? Eller som sier at de har vært fenglset og måtte spise ekkel mat og blitt mishandlet? Det er eksmedlemer som vokste opp i religionen som joinet Sea Org  som tenåringer og  som har måttet jobbe 42 timer i strekk uten søvn.

• Liker 9
Skrevet

Hvor ser dere dette? Link?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Monky skrev:

Jeg ser på onwatchseries.to. Bare søk serien og klikk en av linkene til episoden du skal se. Jeg pleier å klikke på gorilla video sin. Det er litt sånn pop-ups og sånn, men bare klikk vekk det. :)  
VideoMe sine linker funker også bra. Men ja, det er mye pop-ups før du begynner. :sukk: Men det er bare en del av "ulovlig" streaming. Ikke ulovlig for oss siden vi ikke laster ned da. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Monky skrev:

Gå inn på YouTube. Søk 'Going Clear'.

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på YouTube. Søk 'Going Clear'.

Men Going Clear er jo en film, det er ikke den vi snakker om. Dette er en ny TV-serie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...