Gå til innhold

Treffer en jeg ikke vet hvor jeg har, trenger innspill

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt innspill. Har datet en kar siden desember, møttes på en datingside. Etter et par treff viser det seg at han er i en seperasjonsprosess og dette mot hans vilje. Han sier han ikke har noen valg, så da blir det slik. På tross av dette har jeg fortsatt å møte han. Han er en supersnill mann, vi sender meldinger til hverandre hver dag. Opplever det som at han savner meg når vi ikke er med hverandre. At han har en genuin interesse for meg/oss.

Så... Finner ut at han fortsatt har sin profil på datingsiden. Han sier at han ikke er aktiv der, men likevel tenker jeg. Han er/har vært i et ekteskap han ikke vil ut av og dette forteller han meg... noe som får meg til å tvile på hensiktene hans. Dette, pluss hans sorg, slik jeg opplever det, begynner å bli slitsomt. Jeg holder igjen følelsene mine for han da jeg ikke aner hva jeg er for han, rebound, skulder å gråte på, jeg vet ikke hva. Han sier at han er svært betatt av meg og at han allerede har rukket å bli veldig glad i meg samt at han satser på oss. Jeg er i tillegg blitt glad i fyren men nå kjenner jeg at jeg for min del må sette ned foten. Trenger derfor innspill fra dere basert på den lille infoen her. 

Anonymkode: a2bd8...d84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kanskje tatt en prat med han å sagt hva jeg føler, og helt ærlig, hadde jeg nok trukket meg ut av denne relasjonen, for min egen del. Han står midt opp i et følelsesmessig kaos som foregår mot hans vilje, jeg hadde aldri stolt på at han ble hos meg, om for eksempel kona hans fikk det for seg at hun ville prøve igjen med han. 

Anonymkode: 76ff4...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt denne praten med han, der jeg sa at han måtte finne ut av ting og at vi event tok opp igjen kontakten når han hadde fått orden på livet. Mannen gikk rett i kjelleren. Med det ble det til at vi fortsatte å møtes. 

Ts

Anonymkode: a2bd8...d84

AnonymBruker
Skrevet

Han må nok komme seg over det over tid..tid er det eneste som funker. Og i mellomtiden bør du ikke gi alt av deg selv ts og la han spise deg opp. Han VIL nok ikke henge i fortiden, men det er lettere sagt enn gjort.

Anonymkode: 00737...14c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig forvirrende! Han er nyskilt (ufrivillig). Har antageligvis kjærlighetssorg over eksen. Dere har datet siden desember og han viser genuin interesse..men så viser det seg at han fortsatt er på datingsside? 

Jeg hadde satt pris på ærligheten, sånn sett hadde jeg beholdt respekten og vært mer villig til å inspirere han og bli værende i livet hans videre. Men følelsene mine hadde jeg nok vært svært, svært forsiktig med. Tror han trenger å være singel en stund.

Anonymkode: 88d98...653

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært litt forsiktig. Det er lett for at han bare løper fra deg og tilbake til eksen hvis eksen plutselig gir det minste vink. Datet en fyr selv som eksen hadde dumpet til fordel for en hun hadde vært utro med. Så ombestemte hun seg når han datet meg og dumpet ny-typen for å få han tilbake. Jeg ble dumpet jeg og for å si det sånn. Det skal litt til å utkonkurrere et menneske en person har vært glad i over mange år og fortsatt er glad i. 

Anonymkode: f655a...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Vær veldig forsiktig her. Du kan være en gratis psykolog for han, som han også har sex med. Han høres ut som han suger ut en del kraft av deg. Han bryr seg nok om deg men antagelig bryr han seg mer om seg selv og du er god å ha nå. 

Anonymkode: c9716...595

Skrevet

Det er ikke sikkert han vet hva du er selv en gang, eller at han tror du er noe du egentlig ikke er. Sier ikke at det er sånn, men at det kan være sånn, det er mye følelser i sving når man nettopp har blitt dumpet, og mange som har en rebound skjønner ikke før lenge etterpå at det faktisk var det. Jeg hadde ikke orket å stå i det med en mann som har en så tung prosess han må igjennom når det er så vanskelig å si hva som blir min rolle i det når han har "jobbet" seg ferdig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...