AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Spør for en venn. En venn av meg har datingsapp og har nesten 4000 matcher. Det var en match h*n var intressert i, og det var noen fra samme by. H*n har snakket med denne personen litt på snap, kalt h*n for fin engang, men også er denne personen h*n snakker med litt venn med eksen til denne personen jeg spør for. Matchen var plutselig borte. Hva tror dere dette kan være for? Har denne personen sletta matchen? Sletta datingsappen? Blitt automatisk borte pga mange matcher? Anonymkode: 375fd...005
Ananas. Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Sannsynligheten for de ulike er som rekkefølen du lister opp, og aller mest sannsynlig så er matchen slettet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 1 time siden, Ananas. skrev: Sannsynligheten for de ulike er som rekkefølen du lister opp, og aller mest sannsynlig så er matchen slettet. Så mest sannsynlig så er matchen slettet av den personen? Anonymkode: 375fd...005
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mest sannsynlig så er matchen slettet av den personen? Anonymkode: 375fd...005 ja. Matchen er nok slettet. Man mister svært sjeldent matcher uten videre, risikoen for at man er slettet er mye større Anonymkode: 46eb9...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja. Matchen er nok slettet. Man mister svært sjeldent matcher uten videre, risikoen for at man er slettet er mye større Anonymkode: 46eb9...3d6 Men telefonen h*ns fusker mye tror jeg, bare følte kanskje h*n hadde sletta datingsappen. H*n sender jo snap iblant og liker bildene på facebook og instagram Anonymkode: 375fd...005
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Finnes det noen måter å finen ut at appen mulig kan være slettet eller om den fremdeles er der? Anonymkode: 375fd...005
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Nei, du kan ikke finne ut av det uten å spørre. 1. Han kan ha møtt noen/datet noen en stund og slettet appen 2. Slettet matchen Anonymkode: 46eb9...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noen måter å finen ut at appen mulig kan være slettet eller om den fremdeles er der? Anonymkode: 375fd...005 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fremdeles Anonymkode: 375fd...005 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men telefonen h*ns fusker mye tror jeg, bare følte kanskje h*n hadde sletta datingsappen. H*n sender jo snap iblant og liker bildene på facebook og instagram Anonymkode: 375fd...005 Du vet alt dette, men spør for en venn? Vær ærlig. Du spør for deg selv. Matchen er blitt slettet. Det er mange som ikke legger noe i å like ett bilde eller sende en snap. Er matchen borte er du blitt slettet. Når personen i tillegg er venn med eksen så er det i hvert fall ENDA mer sannsynlig at matchen har blitt slettet. Så ja 99,9% sikkert at du har blitt slettet. Anonymkode: 4a2a0...106 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet alt dette, men spør for en venn? Vær ærlig. Du spør for deg selv. Matchen er blitt slettet. Det er mange som ikke legger noe i å like ett bilde eller sende en snap. Er matchen borte er du blitt slettet. Når personen i tillegg er venn med eksen så er det i hvert fall ENDA mer sannsynlig at matchen har blitt slettet. Så ja 99,9% sikkert at du har blitt slettet. Anonymkode: 4a2a0...106 Om det hadde vært for meg hadde jeg skrivd det Fordi den personen som lurte satt ved meg, og visste litt om det. (Sagt det på fylla eller vært med hverandre) H*n er ikke god venn med eller nær venn med eksen, men vennervenner. De vennene er så si aldri med hverandre og personen har virket flørtete uansett om det er vennen til h*n Anonymkode: 375fd...005
Ananas. Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Men altså.. Hva skal man med "matchen" på tinder om man uansett snakkes på snap, fb og instagram? Idé til "vennen": Be vedkommende ut, eller spør hvorfor matchen er slettet.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 3 timer siden, Ananas. skrev: Men altså.. Hva skal man med "matchen" på tinder om man uansett snakkes på snap, fb og instagram? Idé til "vennen": Be vedkommende ut, eller spør hvorfor matchen er slettet. Neida det er jo det da, men også om matchen er slettet så blir det litt teit å prøve å gi et lyd fra seg også kanskje? Anonymkode: 375fd...005
Ananas. Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida det er jo det da, men også om matchen er slettet så blir det litt teit å prøve å gi et lyd fra seg også kanskje? Anonymkode: 375fd...005 Ikke vet jeg, pleier ikke å bruke tinder til å matche med folk jeg har kontakt med fra før. Men: Hva er det å tape på å prøve? Og ja, det var et refleksjonsspørsmål til den det gjelder, ikke noe jeg vil ha svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå