Gå til innhold

Utløsning hyppig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir så lite utløsning etter hyppig sex eller runking er det normalt? Når jeg ikke har sex eller runker på en stund har jeg mye mer og tykkere utløsning, når jeg har sex eller runking ofte har jeg så og si ikke sæd i det som kommet ut, ser nesten ut som rent vann, altså ikke det normale 

Anonymkode: ef26f...9bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: cd62c...bc2

Skrevet

Normalt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så om man tømmer seg ofte for sex så slipper man å være redd for å få barn?

Gjest Alterego666
Skrevet

Helt normalt!

Men det trengs kun én sædcelle for å gjøre en kvinne gravid. Tykk utløsning -> Høy tetthet av sædceller -> Mange friske og raske svømmere.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så om man tømmer seg ofte for sex så slipper man å være redd for å få barn?

Er du gammel nok til å bedrive seksuelle aktiviteter i det hele tatt, siden du spør så dumt?

Anonymkode: 1b5b9...204

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet
20 timer siden, Alterego666 skrev:

Helt normalt!

Men det trengs kun én sædcelle for å gjøre en kvinne gravid. Tykk utløsning -> Høy tetthet av sædceller -> Mange friske og raske svømmere.

Dette kan da ikke stemme,da jeg ikke har sædceller på grunn av sterilisering men jeg har likevell tykk sæd veldig ofte.

Gjest Alterego666
Skrevet

Det stemmer nok. Tykk sperm indikerer mye sperm, siden det er lenge siden siste utløsning. Men det er ikke et bevis. Det er ikke selve spermen man ser. Du har rett, og det er en viktig presisering.

AnonymBruker
Skrevet

Tømmer du den 3 ganger på et døgn før sex så kan du ikke få barn pga ikke cædceller i utløsningen. Pass bare på å tøm deg 3 ganger å ikke overgå 24 timer før sex etter det

Skrevet
På Thu Apr 06 2017 den 22.30, lipgloss skrev:

Dette kan da ikke stemme,da jeg ikke har sædceller på grunn av sterilisering men jeg har likevell tykk sæd veldig ofte.

Det er sædvæsken som er tykk og hvit. Ikke cellene 😊

Gjest lipgloss
Skrevet
4 timer siden, Ragnar89 skrev:

Det er sædvæsken som er tykk og hvit. Ikke cellene 😊

ja det er jo det jeg sier😂😂😂dette er en kommentar på det alterego666 skrev

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tømmer du den 3 ganger på et døgn før sex så kan du ikke få barn pga ikke cædceller i utløsningen. Pass bare på å tøm deg 3 ganger å ikke overgå 24 timer før sex etter det

Feil, 4 ganger har jeg lært, men kan jo hende det er feil. Det tryggeste er uansett kondom

Skrevet

Når  du har hyppig utløsning rekker ikke sæden å bli moden, det blir lite væske, og sæden kan ikke lage barn. Men ville ikke stolt på det som prevensjon!

Dessuten kjennes ikke orgasmen så kraftig når sædpumpa ikke får noe å jobbe med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...