Gjest Arne Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg sliter ekstremt med lysten etter orgasme.. Jeg har på en måte lyst til å være kåt, men er det ikke. Rett etter orgasme er det som en bryter blir slått av, blir nesten "ukåt", er faktisk sjelden jeg er mindre kåt. Noen tips til hvordan jeg får lysten tilbake raskere?
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Dette blir vel bedre med trening. Det du kan gjøre er å onanere flere ganger på rad, høres litt rart ut men dette kan gjøre at du klarer å finne ut hva som får deg kåt igjen. Når du finner "det" så burde det ikke være så vanskelig å finne "det" rett etter utløsning Vil også tro at det hjelper om partneren hjelper til også, om partneren ikke gjør noe for å hjelpe til blir det ikke så bra. Du kan også prøve å rollespille en som ikke har hatt orgasme enda, så du bringer frem følelser og tanker du gjerne har før selve sexen/utløsningen/orgasmen. Du må bringe frem dyret i deg =)
Kevin Skrevet 19. desember 2004 #3 Skrevet 19. desember 2004 Det er mange som har det slikt du har, og som sagt før her, det kan trenes opp. Om du bør bekymre deg over det er helt opp til partner og hennes forventninger av deg og din innsats i senga. Dersom hun er fornøyd med den ene gangen er det jo heller ikke noe problem. Når du trener, skal du ikke ha fokus på at du skal få kjempelyst igjen og bli stor fortest mulig. Du skal nyte etterdønningene av orgasme, men i stedet for å skru av bryteren slik vi menn har en tendens til å gjøre det, skal du fortsette å kjenne på kroppen din. Stryk deg gjerne selv, mens du kjenner etter hvordan det føles, mens du lar fantasien løpe. Har du partner er det fint om hun kan hjelpe til. La henne ta på deg og suge deg forsiktig, og kjenn etter hva som gjør deiligst. Si ifra om det kjennes ubehagelig. Da prøver dere noe annet. Få henne for eksempel til å ta på seg selv foran deg, hvis hun synes det er ok. Kjenn for deg den deilige følelsen av orgasme. Prøv ut deg selv og kjenn etter når du er klar igjen. Det er herlig når den deilige følelsen kommer på nytt. Det er ikke greit å ha det motsatte problemet heller. Tenk deg etter orgasme. Du må bare ha mer. Innimellom rekker du ikke bli slapp engang, og kan fortsette på samme reisning. Og når du først blir slapp, er'n på hugget igjen like etterpå. Hva er egentlig problemet spør nok mange nå.... men det er ganske enkelt det at det at det blir et problem når man sjeldent slipper til en gang til. Det er ikke stas å pakke den sammen litt sånn halvtilfredsstilt og mellomfornøyd. Så vi er alle forskjellig. Derfor er det viktig at du blir skikkelig kjent med din egen kropp, og finner ut hvordan denne fungerer etter en orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå