Gå til innhold

Hvordan kutte ut daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå. Jeg liker han veldig godt, men han sårer meg alltid. Vi lager avtaler som han enten ikke gidder å møte opp på, eller som han avlyser i siste liten. Så prøver han å lage avtaler på dager da han vet det ikke passer, eller på helt merkelige tidspunkter (midt på natten f.eks). 

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker mer av dette, men hvordan skal jeg si det? Kan jeg bare slutte å svare (det gjør han i perioder), eller kan jeg ringe/sende en melding? Det virker ærlig talt ganske bortkastet å jobbe hardt for å få møtt han bare for å si at jeg ikke vil mer.

Anonymkode: 1f0c4...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si du har tenkt på ting men ikke har de rette følelsene :)

Gjest Tamsi
Skrevet

I dette tilfellet hadde jeg latt han smake sin egen medisin og bare sluttet å ta kontakt. Høres ut som det er det beste for din egen del, og det er bra at du tar grep.

Skrevet

Ikke ta kontakt, og gjør han det, kan du si at nei, dette gidder jeg ikke lengre. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi lager avtaler som han enten ikke gidder å møte opp på, eller som han avlyser i siste liten. Så prøver han å lage avtaler på dager da han vet det ikke passer, eller på helt merkelige tidspunkter (midt på natten f.eks). 

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker mer av dette, men hvordan skal jeg si det?

Anonymkode: 1f0c4...b9d

Hvor gamle er dere? 13?

Anonymkode: 0b425...099

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker mer av dette, men hvordan skal jeg si det? Kan jeg bare slutte å svare (det gjør han i perioder), eller kan jeg ringe/sende en melding? Det virker ærlig talt ganske bortkastet å jobbe hardt for å få møtt han bare for å si at jeg ikke vil mer.

Ikke sms. men ring ham og fortelle. IKke noe verre enn det.

Skrevet

Er det så vanskelig, da?

" Beklager, XX. Men jeg føler at vi ikke passer sammen. Alt godt, og lykke til videre".

Den hadde vært ærlig og grei nok for meg. 

Skrevet

Normalt ville jeg ikke anbefalt dette, men siden han oppfører seg slik mot deg så synes jeg faktisk det er innenfor og bare slutte å ta kontakt. Dersom han spør hvorfor, så sier du bare at du ikke gidder at han skal holde på på det der viset lenger. Det virker ikke som han er veldig interessert i deg, men prøver å holde deg på gli som en slags reserve dessverre. Bare dropp han du!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en lignende situasjon og jeg har bestemt meg for å slutte ta konrakt pluss slutte å svare/snakke med han. 

Han fikk varsel en gang tidligere så denne gangen gidder jeg ikke å forsøke være høflig engang. Nå skal jeg overse han slik han overser meg. Hevn.

Drittsekken får bare ha det så godt.

Anonymkode: 524f0...178

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kutte kontakten helt og "la han smake sin egen medisin", men hvis du ikke er 15 år gammel, så forteller du han nøyaktig hva du føler og hvorfor det ikke kommer til å funke. 

Anonymkode: a4dcd...c5a

Skrevet

Neste gang han tar initiativ, så sier du det som det er - du er lei av å ikke bli prioritert og gidder ikke dette lenger.

Tar han ikke kontakt så lar du det bare dø ut. Han høres jo ikke veldig interessert ut han heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...