Gå til innhold

Klamydia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid må det gå fra man har blitt kurert til man kan ta ny test?

Anonymkode: 8fb18...530

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de anbefaler å ta en ekstra test etter ca en uke. Altså når behandlingen er ferdig burde du være kvitt det, så hvis testen fortsatt er positiv må man kjøre en ny kur, muligens en annen kur. 

Anonymkode: 075a1...e33

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror de anbefaler å ta en ekstra test etter ca en uke. Altså når behandlingen er ferdig burde du være kvitt det, så hvis testen fortsatt er positiv må man kjøre en ny kur, muligens en annen kur. 

Heh, mulig jeg ikke er kvitt den i og med at jeg har hatt det i ett år og gynekologen sa de ikke visste om kuren da var "sterk nok" ellerno

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh, mulig jeg ikke er kvitt den i og med at jeg har hatt det i ett år og gynekologen sa de ikke visste om kuren da var "sterk nok" ellerno

Du må jo sjekke deg igjen i så fall, og ta ny kur hvis det er positiv test. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da burde gynekologen gjort en ny avtale med deg, for en ny test. Ring og spør eller gå til fastlegen.

Anonymkode: f674b...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte vente en måned før jeg fikk teste på nytt

Anonymkode: f0143...31c

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, har du virkelig gått med klamydia i et helt år ubehandlet? Det er litt skummelt. For jenter er det ekstra skummelt, siden det faktisk kan føre til store problemer med å bli gravid senere. Sterilitet, rett og slett.

Håper du tester deg oftere i fremtiden. Alle burde teste seg etter hver nye partner, og ikke ha sex med noen ny før de har testet seg (og fått resultatene) etter den forrige. Dette var en "regel" jeg selv praktiserte i yngre dager.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...