AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Del Skrevet 5. april 2017 Hei! Vi er to gutter som planlegger å bo i Bali i et år fra neste sommer. Har tenkt litt på budsjett og hvordan man kan bo osv, men alltid greit med erfaringer og høre hva andre har gjort. Så om dere har noen erfaringer, så del gjerne med oss Og er det noen som vet åssen det er å ta med katt? Vi vil høre ALLE detaljer Anonymkode: 97849...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 5. april 2017 #2 Del Skrevet 5. april 2017 Altså: der er tusenvis av løskatter, så dere trenger definitivt ikke å ta med noen ekstra. Du finner dem i hver eneste grøft og i hver eneste bakgård. Blir de for mange kattunger i grøfta, så bare de spyler dem vekk.... (katter er nederst på rangstigen) Der er dessuten rabies, så jeg kan ikke tenke meg at dere får ha med katta hjem til Norge igjen. Hva har dere tenkt å leve av i et helt år på Bali? Jeg tror jeg hadde blitt ganske lei av å være der så lenge, selv om jeg er stor fan av øya og har vært der mange ganger. Lengste sammenhengende oppholdet var på seks uker, da var ting nokså kjedelig. Surfing og festing? Tenkt på mere innhold i hverdagen? Dere bør jo definitivt reise rundt i Indonesia, for der er mer å oppleve enn bare Bali. De fleste som er der over tid, leier enten hotellrom på langtidsleie, eller hostel hvis de skal bo billig. Det er fortsatt ganske rimelig å være der, men ett år vil jo kreve at du har 100 000 kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå