AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Del Skrevet 5. april 2017 Ja, er det noe tilbud i din kommune? Jeg kan ikke trene, men å være med på lett dans, eller type sånn som japanerne har felles morgengymnastikk i parkene kunne jeg vært med på sånn ca. Noen som har tilbud om noe slikt? Jeg tenkte jeg skulle høre med legen min, men kan jo høre med dere her også Å betale mange tusen kr ved å melde seg på dansekurs a 12 ganger er ikke interessant eller aktuelt. Jeg trenger kontinuitet og skulle hatt noe jeg går på år etter år om helsa holder. Anonymkode: 8567b...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. april 2017 #2 Del Skrevet 5. april 2017 Hvis du er utenfor arbeidslivet, kan du benytte deg av "Aktiv på dagtid", finnes over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Del Skrevet 5. april 2017 50 minutter siden, Pringle skrev: Hvis du er utenfor arbeidslivet, kan du benytte deg av "Aktiv på dagtid", finnes over hele landet. Takk for tips, det skal jeg undersøke Anonymkode: 8567b...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå