AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Er det flere som meg som ikke klarer å holde en spire lenger enn 6 uker?😞 Gleden har vært stor fire ganger, men ender alltid brått etter max en uke... Legen min tar det ikke så alvorlig siden vi alt har et barn fra før og mener vi bare må ta tiden til hjelp Anonymkode: 63f66...ada
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Legen kan mene hva han vil, du har rett på utredning nå.. Anonymkode: e76d9...6df
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Jeg mister også mellom uke fire og seks. Har skjedd fire ganger for meg også. :-( Jeg er henvist til hysteroskopi og blir henvist videre til fertilitetsklinikk hvis de ikke finner noe på den. Jeg har også bestilt meg time til privat utredning hos Hausken. Har en tråd om habituell abort på gravidforumet der noen hadde gode erfaringer med behandling hos Hausken. lykke til videre! Anonymkode: cccd2...cd7
QBee Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 På 05.04.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev: Legen kan mene hva han vil, du har rett på utredning nå.. Anonymkode: e76d9...6df Dette. Du skal ikke ta tiden til hjelp når du har mistet 4 ganger. Det kan være tilfeldig, men det er ikke "normalt". Det finnes flere ting/medikamenter du kan prøve selv før du vet hvorfor du mister. Be om henvisning til spesialist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå