AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Hva er deres oppriktige meningen om denne trenden? http://www.minmote.no/#!/artikkel/23968042/venke-albrektsen-proevde-seg-paa-athleisure-trenden-avvist-paa-utested Anonymkode: e79c3...9b2
The Kitten Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Ble litt opphengt i artikkelen. Mulig antrekket kostet 5000, men det ser fortsatt ut som treningstøy. Dessuten spiller det ikke noe rolle om det er in dersom det bryter med kleskoden til stedet hun ville inn på. Alt man skal komme i media for. 4
fresia Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 (endret) 1 time siden, The Kitten skrev: Ble litt opphengt i artikkelen. Mulig antrekket kostet 5000, men det ser fortsatt ut som treningstøy. Dessuten spiller det ikke noe rolle om det er in dersom det bryter med kleskoden til stedet hun ville inn på. Alt man skal komme i media for. enig! greit at det er in med treningstøy, men jeg ville ikke gått med det på byen fordet det høres også merkelig ut å argumentere med at "det er hypermoderne og kosta 5000 kr". det er mange utesteder som har dresskode og da kan man ikke komme i treningstøy og joggesko. trodde dette var allmennkunnskap. da kan man jo heller dra på et sted uten dresskode jeg synes ikke noe spesielt om denne trenden. jeg bruker både tights, joggebukser og collagegensere selv, men ikke på byen. Endret 6. april 2017 av fresia 1
Lutetium 71 Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Det jeg lurer på er om det faktisk kan brukes som treningstøy? 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Sutredame. Det at hun ber dørvakta kjenne på stoffet, belærer ham om dagens mote, og skryter av pris, gjør henne enda mer patetisk. Hun kan gå hjem og skifte til noe som oppfyller kravene, og heller ta på seg den ovreprisede treningsdressen når hun skal ta seg en løpetur i skauen. Anonymkode: e706b...5f0 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Man må ikke følge moten for enhver pris... Der er lov å stole på egen smak og sunn fornuft 😅 Anonymkode: 326dc...f47 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sutredame. Det at hun ber dørvakta kjenne på stoffet, belærer ham om dagens mote, og skryter av pris, gjør henne enda mer patetisk. Hun kan gå hjem og skifte til noe som oppfyller kravene, og heller ta på seg den ovreprisede treningsdressen når hun skal ta seg en løpetur i skauen. Anonymkode: e706b...5f0 Skjønner ikke hvorfor de skal kjenne på stoffet. Det er jo polyester? Anonymkode: ff1a5...cd0 1
Majott Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Jeg ville heller ikke gått med sånne klær på byen en sen kveld der jeg ville inn på utesteder. Men jeg kan godt gå i det andre steder. Men dama har rett. Dette antrekket er in, og det vil alle se før eller senere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 Haha, jeg lo høyt høyt når jeg leste artikkelen. Jeg syns athleisure kan være ganske kult, men den dama der. Og uttalelsene. Det var morsomt. Anonymkode: a40ef...ee3 2
Britt Banditt Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Kan gjerne være en trend, men ser ut som en grilldress.. 2
Gjest Sugemerke Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 – Jeg tenker vi har blitt oppdatert nå, sier Stewart. Det oser sarkasme.
Perelandra Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 (endret) Ikke pent! Dessuten liker jeg ikke tøy med fartsstriper, det vekker dårlige minner fra gymtimene på skolen. Edit - Forøvrig la jeg merke til at kommentarfeltet under artikkelen er deaktivert. Er hun redd for stygge kommentarer om luksus-joggedressen? Endret 6. april 2017 av Perelandra 3
Lutetium 71 Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 (endret) 10 timer siden, Britt Banditt skrev: Kan gjerne være en trend, men ser ut som en grilldress.. Kan godt være noen gærninger som tar på seg en standard grilldress i kjølvannet av denne moten, når utestedene har blitt presset nok. Hvordan skal dørvaktene i tilfelle kunne skille mellom dem? ..og hvorfor er alle linkene i den artikkelen SKREVET I CAPS LOCK?? Endret 6. april 2017 av Lutetium 71 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå