Gå til innhold

På mandag skal jeg opereres!

Gjest Anki

Anbefalte innlegg

Så var det endelig min tur! :o Skal operere inn silikon på mandag, etter mange års grubling. Har lest og lest og lest alt jeg har kommet over, og føler jeg har undersøkt det jeg kan.

Har vært og handlet hibiscrub og antibiotika i dag, ryddet og vasket, alle presanger er handlet inn. Alt klart med andre ord! :)

Men gruer meg for operasjonen, spent på hvordan det er, og om jeg får komplikasjoner i ettertid. Håper ikke det!!

Gleder meg til å bli ferdig, og få en b-cup!! Etter to ammerunder er jeg nede i AAA cup. Skal bli så deilig å få litt former igjen. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅååååå, så spennende!!! Får bare ønske deg velkommen til Boobieville! Hehe!

Håper alt går bra under operasjonen! Hvor mye skal du legge inn, om jeg får spørre? Jeg har 290...

La meg høre fra deg og fortell hvordan det gikk!

Lykke til!

Klem,

CeeCee!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte for et år siden og vet hvordan du har det. Jeg var ganske nervøs!! Jeg angret faktisk de første dagene etter, synes puppene var fæle og jeg hadde det vondt. Men det gikk fort over, puppene formet seg og ble kjempe fine. Må lide for skjønnheten :wink: ...og så VELDIG vondt var det heller ikke..... LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅååååå, så spennende!!! Får bare ønske deg velkommen til Boobieville! Hehe!

Håper alt går bra under operasjonen! Hvor mye skal du legge inn, om jeg får spørre? Jeg har 290...

La meg høre fra deg og fortell hvordan det gikk!

Lykke til!

Klem,

CeeCee!!!

Hehe, ja, boobieville here I come! :wink: Jeg skal legge inn 260 ml over muskel. Legen sa jeg kunne legge inn 290, men at jeg kunne risikere at jeg fikk den typiske buen på toppen av brystet siden jeg har lite vev fra før. Så jeg går heller med litt mindre, så er jeg sikker på at det ser tilnærmet naturlig ut i hvert fall! Han mente jeg ville bli en liten B-cup sånn ca.

La du også over muskel? Har du hatt noen komplikasjoner, eller gikk alt bare bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte for et år siden og vet hvordan du har det. Jeg var ganske nervøs!! Jeg angret faktisk de første dagene etter' date=' synes puppene var fæle og jeg hadde det vondt. Men det gikk fort over, puppene formet seg og ble kjempe fine. Må lide for skjønnheten :wink: ...og så VELDIG vondt var det heller ikke..... LYKKE TIL!!!![/quote']

Ja, ser for meg at man bare har lyst til å rive ut innleggene igjen, men skal ta smertestillende etter klokken og håpe at jeg ikke kjenner for mye. Noen sier jo at det ikke har noen smerter omtrent, mens andre synes det er grusomt vondt den første uken.

La du under muskel? Hvor mye la du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anki! :)

Tror vi har sendt noen PM`er til hverandre om dette temaet tidligere, har vi ikke???!!

Jeg la inn 250 ml over muskelen, og er fortsatt superduperfornøyd nå 16 måneder etterpå! Det er den beste investeringen jeg har gjort!!! :wink::wink: Jeg syns ikke smertene de første dagene etterpå var noe særlig å snakke om, men jeg tok (som du fornuftig nok har planlagt...) smertestillende med jevne mellomrom, og det hjalp utrolig godt! Jeg hadde, helt ærlig, forventet at det skulle være mye verre.....

Du må ikke grue deg, baaaare glede deg!!! Dette kommer til å gå kjempefint, og du blir helt sikkert veldig fornøyd!!! Send meg gjerne en PM om det skulle være noe, enten nå eller etter operasjonen...!

Stor klem fra meg til deg, og masse lykke til!!!! :blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anki! :)

Tror vi har sendt noen PM`er til hverandre om dette temaet tidligere, har vi ikke???!!

Jeg la inn 250 ml over muskelen, og er fortsatt superduperfornøyd nå 16 måneder etterpå! Det er den beste investeringen jeg har gjort!!! :wink::wink: Jeg syns ikke smertene de første dagene etterpå var noe særlig å snakke om, men jeg tok (som du fornuftig nok har planlagt...) smertestillende med jevne mellomrom, og det hjalp utrolig godt! Jeg hadde, helt ærlig, forventet at det skulle være mye verre.....

Du må ikke grue deg, baaaare glede deg!!! Dette kommer til å gå kjempefint, og du blir helt sikkert veldig fornøyd!!! Send meg gjerne en PM om det skulle være noe, enten nå eller etter operasjonen...!

Stor klem fra meg til deg, og masse lykke til!!!! :blomst::klem:

Hei Dina!! :) Ja, har fått noen gode råd av deg tidligere, takk for det! Tenker stadig vekk på det at du faktisk dro innom en bensinstasjon etter operasjonen og kjøpte deg en pølse! :ler: Synes det var så herlig, og et tegn på at smertene var ikke verre enn at sulten vant over de! :wink:

Vet at sansynligheten for at alt går bra er stor, men har jo lest så mye nå at jeg kan snart skrive bok om bivirkningene selv. :wink:

I morgen på denne tiden er operasjonen i gang! :o Drømte i natt at når legen skulle sjekke de så var de nesten ikke blitt større i det hele tatt, han hadde problemer med å finne implantatet når han tok på de. :ler:

Skal til min far på julaften, og lurer på hva som er smartest kledsel for å skjule de når de er som mest hovne. Har gått med bh-er med masse silikon i den siste tiden, så overgangen bør ikke være så altfor stor.

Har kjøpt to sports-bher i str. B, men de virker bare så store, kan ikke fatte at jeg skal kunne fylle de ut! Gleder meg til å se hvordan de blir! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Så var det overstått. Jeg har enda ikke begynt å få skikkelig vondt tror jeg, så foreløpig i veldig godt form. :) Operasjonen foregikk med lokal bedøvelse, det var ubehagelig når de satte sprøytene, og jeg må si jeg fikk litt bakoversveis når legen sa at jeg kom til å være våken under hele inngrepet. :o Trodde man sov selv med lokal bedøvelse...

Men det gikk veldig greit, det var faktisk veldig ok å kunne snakke hele tiden og fortelle hvordan jeg hadde det. Han pratet i vei, og sykepleieren var også kjempehyggelig. Musikk på og veldig fin stemning. :)

Så var det plutselig ferdig, og så ringte de til sambo og sa han kunne hente meg. Tok to timer fra jeg kom til jeg gikk! Trodde jo jeg skulle ligge der i mange timer, men det var bare de som tok narkose sa legen. Jeg var helt klar i hodet hele tiden, og det er jeg ennå. Veldig behagelig. Har ikke vært kvalm i det hele tatt, eller svimmel.

Har spist og gått rundt og hatt det helt ok. Det stikker og presser litt over brystet, men jeg tar smertestillende og holder det verste i sjakk tror jeg. :)

De ser foreløpig fine ut i hvert fall! :wink:

Deilig å være ferdig! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lilletroll

Gratulerer og velkommen i klubben :)

Overrasket over hvor raskt du var på bena igjen!!! Er nok ganske stor forskjell på over og under muskelen allikevel......og jeg sov jo gjennom hele greiene også, så da brukte jeg vel litt lenger tid på å komme meg igjen pga det.

Mine er 3 mnd nå, og jeg er bare SÅ utrolig fornøyd!!! De begynner å bli myke og fine, og står ikke så rett ut lenger. Angrer ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, boobieville here I come! :wink: Jeg skal legge inn 260 ml over muskel. Legen sa jeg kunne legge inn 290, men at jeg kunne risikere at jeg fikk den typiske buen på toppen av brystet siden jeg har lite vev fra før. Så jeg går heller med litt mindre, så er jeg sikker på at det ser tilnærmet naturlig ut i hvert fall! Han mente jeg ville bli en liten B-cup sånn ca.

La du også over muskel? Har du hatt noen komplikasjoner, eller gikk alt bare bra?

Heisann!

(Har ikke lest hele tråden ennå..)

Jeg hadde nesten ingenting fra før av, og lege mente det ikke var plass til mer enn 260, men insisterte på at jeg skulle ha 290, og han sa han skulle prøve å få plass. Heldigvis fikk han plass. Jeg har ikke noen bue øverst og ser veldig naturlig ut. Jeg er en full C nå. Jeg har over muskelen, og hadde ingen komplikasjoner.

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...