AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Jeg har noen spørsmål ang paypal. Jeg har 500 kr på konto (sent fra familie i utlandet). Så jeg har noen spørsmål. Hvis jeg førerover 500 kr til bankkonto fra paypal. Vil jeg da "miste" noen kroner? Vil paypal ta et overføringgebyr for jobben? Hvis jeg bruker det til netthandling, vil paypal ta et gebyr da? Anonymkode: 5d467...4af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Dersom balansen din er 500 NOK, så vil du få 500 NOK. Har du derimot x antall dollar som tilsvarer 500 NOK, så vil paypal gi deg dårligere kurs. Du vil tape ca. 2%-3% på valutakursene deres. Anonymkode: 0d1bc...bf3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom balansen din er 500 NOK, så vil du få 500 NOK. Har du derimot x antall dollar som tilsvarer 500 NOK, så vil paypal gi deg dårligere kurs. Du vil tape ca. 2%-3% på valutakursene deres. Anonymkode: 0d1bc...bf3 ok. Så det beste er å bruke pengene rett fra paypal? I stede for å overføre til bankkonto også handle på nett? Anonymkode: 5d467...4af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Det finnes 2 måter å konvertere valuta til valuta. 1. Du bruke valutakursene til paypal. Disse er litt kjipe IMO. 2. Du bruker valutakursene til banken. Veldig kronglete, og du sparer barer et par kr. Om du kjøper noe med paypal, så spiller det ingen rolle om du betaler direkte med kort, eller overfører pengene til paypalbalansen Anonymkode: 0d1bc...bf3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes 2 måter å konvertere valuta til valuta. 1. Du bruke valutakursene til paypal. Disse er litt kjipe IMO. 2. Du bruker valutakursene til banken. Veldig kronglete, og du sparer barer et par kr. Om du kjøper noe med paypal, så spiller det ingen rolle om du betaler direkte med kort, eller overfører pengene til paypalbalansen Anonymkode: 0d1bc...bf3 ok, takk for oppklaringen. ts Anonymkode: 5d467...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå