Gjest førstedamen Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Noen som har kjøpt termometeret som hører til natural cycle som appen? Ser at prisen er på bare 199,-. Andre termometeret jeg har sett på koster fra 1000,- helt opp til 1700,-. Fungerer denne billige like godt som de dyre?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Jeg har bare termometeret (og ikke lengre appen hehe). Det er helt likt som et vanlig feber-termometer... Så jeg bruker det i grunn til det O:-) Anonymkode: 20da3...de9
Gjest førstedamen Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Er det ikke flere desimaler den fra naturlig cycle? Et termometer for å finne eggløsning skal være mye mer følsomt enn vanlig feber termometer.
Gjest førstedamen Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 (endret) Ingen andre som bruker termometer her inne?? Endret 9. mai 2017 av førstedamen
Gjest førstedamen Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Tilleggsspørsmål: om man bruker den feil 1 mnd, bør man nullstille appen da, eller bruker den bare opplysninger gitt måneden man er i?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå