AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Del Skrevet 5. april 2017 Ja er to uker forsinket og våkner opp midt på natten av kvalme. Aldri tatt et graviditetstest før, men nå er vel tiden inne. Så spørsmålet er: går det for det samme om jeg tar det på ettermiddagen, kontra morgenen? Anonymkode: 5c97b...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Del Skrevet 5. april 2017 Best om morgenen, men skal gå fint om ettermiddagen og 😊 Anonymkode: a4783...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Del Skrevet 5. april 2017 Grunnen til at det anbefales å ta om morgenen er at da er tisset mest konsentrert og gir større sjanse for å gi utslag på en test. Om du er veldig tidlig på vei er det ikke sikkert at du får positiv test av å ta en test på ettermiddagen kort tid etter at du tisset sist. Når du er to uker forsinket med mensen skal det ikke ha noen rolle når på døgnet du tar testen. Anonymkode: 85221...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Del Skrevet 5. april 2017 Takk for svar dere! Mannen og jeg reiser ut i dag og handler inn, så får vi se hva resultatet blir😊 Anonymkode: 5c97b...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Del Skrevet 5. april 2017 Null problem med ettermiddagsurin når du er er to uker over. Da er det fullt av hcg i urinen døgnet rundt. Anonymkode: aa047...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Del Skrevet 9. april 2017 Vet ikke om det er av interesse for dere, men jeg tok en graviditetstest den samme dagen, og den var negativ. Nå er jeg tre uker etter, og har ingen tegn til menstruasjon. Av nysgjerrighetens skyld, må jeg spørre om noen av dere har opplevd det samme? Jeg har ingen av de klassiske graviditetssymptomene heller. Har ikke hatt uregelmessig menstruasjon siden tenårene, og nå er jeg 28 år.. ts. Anonymkode: 5c97b...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #7 Del Skrevet 9. april 2017 Prøv en til! Eventuelt en tur til legen. Anonymkode: 0d742...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Del Skrevet 9. april 2017 Tok på kvelden. Fikk positiv. En jeg kjenner fikk negativ på morgentesten, og positiv på kveldstesten samme dag... Så du kan strengt talt sjekke når som helst omtrent. Anonymkode: 71400...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #9 Del Skrevet 11. april 2017 Vil takke dere for at dere har tatt dere til til å svare meg. Jeg tok en ny graviditetstest i dag, og den var også negativ. To timer etterpå fikk jeg mensen. Denne graviditeten hadde vært uplanlagt og kommet overraskende på, men jeg kjente at en del av meg allerede hadde begynt å bygge forventninger opp mot en eventuell graviditet. Kanskje det er et tegn på at mannen min og jeg kan begynne å tenke i disse baner, så alt i alt, har dette vært en veldig fin opplevelse. Anonymkode: 5c97b...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #10 Del Skrevet 11. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil takke dere for at dere har tatt dere til til å svare meg. Jeg tok en ny graviditetstest i dag, og den var også negativ. To timer etterpå fikk jeg mensen. Denne graviditeten hadde vært uplanlagt og kommet overraskende på, men jeg kjente at en del av meg allerede hadde begynt å bygge forventninger opp mot en eventuell graviditet. Kanskje det er et tegn på at mannen min og jeg kan begynne å tenke i disse baner, så alt i alt, har dette vært en veldig fin opplevelse. Anonymkode: 5c97b...8dc Spennende! Lykke til om du blir prøver! Anonymkode: 0d742...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå