Gå til innhold

Nå er det rett før jeg gir opp..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg trenger å lufte tankene litt om han jeg dater, så dette blir et lagt innlegg. Jeg setter pris på om du som leser dette har noen tanker eller meninger om dette som du vil dele med meg.

For to måneder siden traff jeg en mann som jeg liker veldig godt. Vi har flere felles interesser, og kommer godt overens når vi er sammen. I begynnelsen traff vi hverandre flere ganger i uken, har var med meg på trening, vi laget middag, gikk tur med hundene våre, så på film, snakket og bare koset oss i lag. Vi hadde ganske mye sex, opptil fem ganger om dagen de dagen vi møttes. Han var veldig ivrig i starten, tok kontakt hver dag, bare for å spørre hvordan dagen min var, om jeg hadde planer for kvelden/helgen, osv. Han sendte snap ofte, både god morgen og god natt, pluss noen midt på dagen når han var på jobb. Det var han som tok mest initiativ til å møtes den første måneden. Vi snakket ikke så mye om følelser og sånt, men var enige om at vi skulle være eksklusive, og at vi likte hverandres selskap. 

Så ble det litt stillere fra han. Jeg begynte å ta kontakt først, og han svarer som oftest når jeg sender melding eller snap. Jeg får av og til snaps fra han, men de virker som de er "fellessnap". For to uker siden spurte jeg om vi skulle møtes en kveld, men han kunne ikke, hadde sen jobb, og var antakelig sliten når han kom hjem. Jeg sa det var helt greit, og tenkte egentlig ikke noe mer over det. Noen dager senere spurte jeg om vi skulle finne på noe til helga, og da svarte han at de kunne hende han skulle dra bort, men han skulle si i fra på fredagen om han ble hjemme. På fredagen hørte jeg ingenting fra han, men på søndag fikk jeg en snap om at han hadde vært hjemme, men vært opptatt med å hjelpe en kompis. Jeg svarte litt åpent at vi kunne jo se om vi fant en annen dag å møtes, og da svarte han at han hadde sen jobb den uka også, og at han helt sikkert skulle bort helgen etter. Så gikk det noen dager, og på onsdag i forrige uke sendte han snap om at han savnet meg, det var rundt klokka ti på kvelden. Han spurte om jeg kunne komme til han, og det gjorde jeg. Vi hadde sex, jeg overnattet, og på morgenen gav han meg en klem og et kyss og sa at vi snakkes, så dro vi på hver vår jobb. Fikk noen snap utover dagen at han var trøtt og helst ville ha krøpet inntil meg og sovet.

Etter det ble det stille fra han fram til mandags kveld, da sendte han også snap om jeg kunne komme til han, klokka var vel rundt halv elleve. Og jeg ble glad for å høre fra han, så jeg dro selvfølgelig til han. Vi snakket litt, han fortalte at han hadde sen jobb denne uken også, så hadde vi sex og sovnet. På morgenen fikk jeg igjen en klem og et kyss, og vi snakkes, og en snap senere på dagen om hvor trøtt han var. Sendte en nattasnap til han på kvelden, og fikk svar i morges at han hadde sovnet tidlig, og at han var på tur til jobb.

Så, litt utpå formiddagen i dag fikk jeg en snap om at han var sliten av jobb, og helst bare ville krype inntil meg igjen og sove. Det er den snappen han har sendt hver gang når vi har overnattet hos hverandre og det har blitt litt lite søvn. Jeg svarte bare at det hadde vært koselig, også skrev jeg hva jeg holdt på med, men han svarte ikke mer.

Nå sitter jeg her å tenker på om jeg skal spørre om vi kan finne på noe til helgen. Siden det er påske skal jeg bort neste uke, så da kan jeg ikke treffe han. Men jeg er så usikker. Hver gang jeg har foreslått at vi kan møtes har han sagt nei, for så å spørre noen dager senere om jeg kan komme på besøk til han. Jeg er redd han skal synes jeg maser på han, og jeg er redd for å bli avvist helt. Jeg føler at han bare gjør avtaler med meg i siste sekund, som om jeg er reserveplanen hvis han ikke finner på noe annet.  Jeg føler meg som en dum og usikker fjortis, som sitter her å venter på at han skal ta kontakt. 

Innerst inne tror jeg han har mistet interessen for meg, men enten vet han ikke hvordan han skal avslutte det, eller så vil han holde meg passe varm i tilfelle han ombestemmer seg. Og når jeg kommer løpende hver gang han vil det, så får han jo bekreftet at jeg fortsatt er interessert.

Bør jeg prøve å foreslå å møtes, svaret han gir kan jo gi en bekreftelse på om han er interessert, eller bør jeg bare la være å ta kontakt, og se om han gjør det? Hvis jeg får et til unnvikende "kanskje", så tror jeg ikke jeg orker mer. Det er synd, for jeg liker han veldig godt. 

Anonymkode: 1349d...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er en han rydder plass til når han vil ha sex, og da ikke nødvendigvis fordi det er sex med deg, men fordi det er sex. 

• Liker 16
Skrevet

Kvinner er veldig krevende i begynnelsen. Menn må liksom stå på hodet for å få dem på kroken. Men menn går ofte lei av å stå på hodet for kvinnene etter en stund. Da vil mange menn ha litt space, mens kvinnene nå har blitt varme og fått følelser. Da blir det analysering og stor ståhei. 

Det er fanken meg enklere her i livet å leve evig singel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg synes det høres ut som du er en han rydder plass til når han vil ha sex, og da ikke nødvendigvis fordi det er sex med deg, men fordi det er sex. 

Den tanken har slått meg også, og derfor tenkte jeg at hvis han tar kontakt sent på kvelden igjen, skal jeg ikke dra til han. 

1 minutt siden, Lee Jones skrev:

Kvinner er veldig krevende i begynnelsen. Menn må liksom stå på hodet for å få dem på kroken. Men menn går ofte lei av å stå på hodet for kvinnene etter en stund. Da vil mange menn ha litt space, mens kvinnene nå har blitt varme og fått følelser. Da blir det analysering og stor ståhei. 

Det er fanken meg enklere her i livet å leve evig singel.

Jeg synes ikke jeg har vært så krevende. Det er nå vel normalt å gjøre avtaler noen dager før man møtes? 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Ananas. skrev:

ja, men samtidig så kysser jo han henne, etter sexen, så det ligger noe der. jeg tror han liker deg, men høres ut som han har mye jobb og ellers er på farten. er mange som går rundt og er dødssliten hele dagen med for mye jobb og stress. hadde jeg vært ts så hadde jeg avtalt noe som ikke hadde med sex å gjøre så se hvordan det gikk. vist han kysser henne uten om sex så liker han nok henne

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

ja, men samtidig så kysser jo han henne, etter sexen, så det ligger noe der. jeg tror han liker deg, men høres ut som han har mye jobb og ellers er på farten. er mange som går rundt og er dødssliten hele dagen med for mye jobb og stress. hadde jeg vært ts så hadde jeg avtalt noe som ikke hadde med sex å gjøre så se hvordan det gikk. vist han kysser henne uten om sex så liker han nok henne

..eller synes kyssing er hyggelig, eller kysser henne for å gi inntrykk av å like henne. Det er mange mulige forklaringer på akkurat det. Og med det mener jeg ikke at min tolkning er rett, for det er bare en av mange mulige, men at kyssing betyr noe mer er ikke akkurat "regel". Enig i at å gjøre noe sammen som ikke gir rom for sex er en god ide om de skal gjøre noe mer sammen.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Ananas. skrev:

..eller synes kyssing er hyggelig, eller kysser henne for å gi inntrykk av å like henne. Det er mange mulige forklaringer på akkurat det. Og med det mener jeg ikke at min tolkning er rett, for det er bare en av mange mulige, men at kyssing betyr noe mer er ikke akkurat "regel". Enig i at å gjøre noe sammen som ikke gir rom for sex er en god ide om de skal gjøre noe mer sammen.

vet ikke helt. jeg kunne aldri kysset noen jeg ikke hadde følelser for eller likte, uten om til vorspill når man skal ha sex. jeg sluttet f.eks å kysse og kline med exen min etter en stund, da var det forholdet over. han her kysser jo henne dagen etter og uten om sex

Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

vet ikke helt. jeg kunne aldri kysset noen jeg ikke hadde følelser for eller likte, uten om til vorspill når man skal ha sex. jeg sluttet f.eks å kysse og kline med exen min etter en stund, da var det forholdet over. han her kysser jo henne dagen etter og uten om sex

Jeg har derimot vært med mange menn som har kysset meg farvel o.s.v uten at det har betydd enn dritt. Eller spoonet meg hele natten for den del. Jeg synest også det høres suspekt ut at han nå bare rydder plass til deg og spør deg i siste liten. Han må gjøre mer plass til deg i hverdagen og ikke bare i senga. Forslagene dine kommer tydeligvis ingen vei, så hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde unngått å svare når han spør sent om kvelden, og se om dermed klarer å rydde litt plass til deg på andre tidspunkt og klarer å planlegge det mer. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 minutt siden, lillsunshine skrev:

Jeg har derimot vært med mange menn som har kysset meg farvel o.s.v uten at det har betydd enn dritt. Eller spoonet meg hele natten for den del. Jeg synest også det høres suspekt ut at han nå bare rydder plass til deg og spør deg i siste liten. Han må gjøre mer plass til deg i hverdagen og ikke bare i senga. Forslagene dine kommer tydeligvis ingen vei, så hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde unngått å svare når han spør sent om kvelden, og se om dermed klarer å rydde litt plass til deg på andre tidspunkt og klarer å planlegge det mer. 

kan godt hende de mannfolkene som har spoonet deg og kysset med deg har likt deg i starten og etterhvert dabbet av. jeg spooner ikke eller kliner med noen jeg ikke er romantisk interessert i......og dette kommer fra en mann

Endret av brownbrown
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, brownbrown skrev:

14 minutter siden, Ananas. skrev:

2 minutter siden, lillsunshine skrev:

Jeg har prøvd å foreslå aktiviteter som ikke har med sex å gjøre, men det har han også sagt nei til, og heller ikke tatt noe initiativ til å finne en annen dag som passer for å gjøre det. Jeg vet at han ofte jobber 12-timers dager, og han har en fysisk krevende jobb, så jeg har forståelse for at han blir sliten.  

Han her er også veldig glad i å ligge helt inntil meg å sove. Han holder rundt meg hele natta når jeg overnatter, flytter jeg meg så mye som en centimeter, flytter han etter. Vi har alltid to dyner, men han kryper bestandig under min dyne for å kose. 

Jeg har ikke lagt så mye mening i at han kysser meg når vi sier hadet, det er det flere som har gjort før uten at det har betydd at de har noen spesielle følelser for det. 

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

kan godt hende de mannfolkene som har spoonet deg og kysset med deg har likt deg i starten og etterhvert dabbet av. jeg spooner ikke eller kliner med noen jeg ikke er romantisk interessert i

Mja, kan være med han ene. Men ikke han andre. Han er klassisk player, nye damer hele tiden. Kun interessert i sex med meg. Første gangen trodde jeg faktisk at det kunne være han likte meg, for han var ekstremt overrøsende med kompliment, drev hele tiden og sa at vi måtte gjenta det her, og at neste gang sånn og sånn. Bare ord, ikke handlinger. Skjønte det fort etter hvert. Har hatt sex med han tre ganger og hver gang sier han noe som han aldri følger opp. Aldri tatt kontakt utenom. Er ganske openbart. 

Skrevet
2 minutter siden, lillsunshine skrev:

Mja, kan være med han ene. Men ikke han andre. Han er klassisk player, nye damer hele tiden. Kun interessert i sex med meg. Første gangen trodde jeg faktisk at det kunne være han likte meg, for han var ekstremt overrøsende med kompliment, drev hele tiden og sa at vi måtte gjenta det her, og at neste gang sånn og sånn. Bare ord, ikke handlinger. Skjønte det fort etter hvert. Har hatt sex med han tre ganger og hver gang sier han noe som han aldri følger opp. Aldri tatt kontakt utenom. Er ganske openbart. 

jeg har vært den andre personen du snakker om . flere ganger. og når vi utnytter kvinner for sex så er det veldig åpenbart, jeg vil aldri kysse noen eller vise noe intimitet som kosing eller holde hender uten om når det er sex , da må man fake det. så jeg tror nok han første har vært interessert men at han mistet interessen, det kan skje alle

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å foreslå aktiviteter som ikke har med sex å gjøre, men det har han også sagt nei til, og heller ikke tatt noe initiativ til å finne en annen dag som passer for å gjøre det. Jeg vet at han ofte jobber 12-timers dager, og han har en fysisk krevende jobb, så jeg har forståelse for at han blir sliten.  

Han her er også veldig glad i å ligge helt inntil meg å sove. Han holder rundt meg hele natta når jeg overnatter, flytter jeg meg så mye som en centimeter, flytter han etter. Vi har alltid to dyner, men han kryper bestandig under min dyne for å kose. 

Jeg har ikke lagt så mye mening i at han kysser meg når vi sier hadet, det er det flere som har gjort før uten at det har betydd at de har noen spesielle følelser for det. 

Høres ikke ut som uansett har plass til en kjæreste dersom han stadig skal jobbe 12-timersskift. Er dette midlertidig eller kommer det til forsette? Uansett, han har jo fri av og til, men han prioriterer da tydeligvis å reise bort en del. Det er ikke videre positivt. Skjønner at man gjør det av og til, man da bør man heller kunne si at han reiser bort den og den helgen, men er ledig sånn og sånn, så da kan dere møtes. Jeg skjønner at du vil gi opp. Sånn situasjonen nå så ville jeg vurdert det samme. Uansett om han faktisk er romantisk interessert i deg så bruker han/har alt for lite tid til deg. Du vil vel ikke at det skal være sånn i et fremtidig forhold?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

jeg har vært den andre personen du snakker om . flere ganger. og når vi utnytter kvinner for sex så er det veldig åpenbart, jeg vil aldri kysse noen eller vise noe intimitet som kosing eller holde hender uten om når det er sex , da må man fake det. så jeg tror nok han første har vært interessert men at han mistet interessen, det kan skje alle

Nei, du ville ikke, men noen gjør det likevel. Kan jo være så enkelt at det er godt å spoone, holde hender og få litt kos :) Ikke alle som tenker over at de muligens sender ut feil signaler. 

AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ha fitte. Når det passer ham. Sorry.

Anonymkode: e2c93...4af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Høres ikke ut som uansett har plass til en kjæreste dersom han stadig skal jobbe 12-timersskift. Er dette midlertidig eller kommer det til forsette? Uansett, han har jo fri av og til, men han prioriterer da tydeligvis å reise bort en del. Det er ikke videre positivt. Skjønner at man gjør det av og til, man da bør man heller kunne si at han reiser bort den og den helgen, men er ledig sånn og sånn, så da kan dere møtes. Jeg skjønner at du vil gi opp. Sånn situasjonen nå så ville jeg vurdert det samme. Uansett om han faktisk er romantisk interessert i deg så bruker han/har alt for lite tid til deg. Du vil vel ikke at det skal være sånn i et fremtidig forhold?

I den jobben han har nå er visstnok normalt at han jobber 12 timer, men han sier at han leter etter en ny jobb, men har ikke funnet noe som passer ennå. Jeg synes bare det er rart at han hadde så god tid til meg den første måneden vi datet. Jeg tror det har mest med prioritering å gjøre, og jeg er ikke på toppen av listen lengre. Jeg vil jo ha noen som har lyst til å være sammen med meg, og at jeg ikke trenger å føle at jeg maser hvis jeg spør om å finne på noe. 

Skrevet

Jeg tenker at kriterie nummer en når man dater noen, iallefall når det har gått så langt, er at du har det bra. Og sånn er det jo ikke, sånn som dere holder på. 

Jeg og tenker at han har mista interessen, men holder deg på gress for å få sex og kos når det passer han. Vil du være i et forhold med en som ikke prioriterer deg?  

Vel, hvis jeg var deg ville jeg sendt han en melding om at vi var ferdige, og så kutta kontakten og funnet noen andre å date. Det er mange bra menn der ute som ikke driver på sånn, og han her tror jeg bare vil gi deg mer usikkerhet og dårlig magefølelse. Bortkasta tid, med andre ord!

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I den jobben han har nå er visstnok normalt at han jobber 12 timer, men han sier at han leter etter en ny jobb, men har ikke funnet noe som passer ennå. Jeg synes bare det er rart at han hadde så god tid til meg den første måneden vi datet. Jeg tror det har mest med prioritering å gjøre, og jeg er ikke på toppen av listen lengre. Jeg vil jo ha noen som har lyst til å være sammen med meg, og at jeg ikke trenger å føle at jeg maser hvis jeg spør om å finne på noe. 

12 timer er ekstremt mye, jeg jobber selv så mye mange dager og har ingen energi eller tid til kjæresten min når jeg kommer hjem noen dager, hverken sex eller kos og blir irritert vist hun skal kose med engang jeg kommer hjem og hun blir selvfølgelig lei seg. men du aner ikke hvor mye 12 timer arbeids flere dager i strekk, sepsiellt vist det er fysisk arbeid. jeg bruker heller helgene når jeg jobber litt til ingenting med kvalitetstid med damen. jeg skjønner veldig godt da om han jobber 12 timer at han ikke orker ting og at han har lite tid. jeg syns du bør gi ham en sjangse. det er bedre å gi en sjangse og at han eventuelt utnytter deg en liten stund vs at du kutter ham ut og han faktisk hadde følelser for deg / var romantisk interessert i deg. 12 timer er mye

Skrevet

Ut ifra din egen fremstilling vil jeg mene det er opplagt at "He's just not that into you". 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, _marielle_ skrev:

Jeg tenker at kriterie nummer en når man dater noen, iallefall når det har gått så langt, er at du har det bra. Og sånn er det jo ikke, sånn som dere holder på. 

Jeg og tenker at han har mista interessen, men holder deg på gress for å få sex og kos når det passer han. Vil du være i et forhold med en som ikke prioriterer deg?  

Vel, hvis jeg var deg ville jeg sendt han en melding om at vi var ferdige, og så kutta kontakten og funnet noen andre å date. Det er mange bra menn der ute som ikke driver på sånn, og han her tror jeg bare vil gi deg mer usikkerhet og dårlig magefølelse. Bortkasta tid, med andre ord!

Selvfølgelig vil jeg ha en som prioriterer meg. 

Jeg føler at jeg har blitt så godt kjent med han at jeg ikke vil avslutte det over en melding og bare kutte kontakt, da vil jeg heller møte han en siste gang og snakke med han. Jeg vet bare ikke helt om jeg kommer til å klare det, jeg blir litt pysete når det kommer til slike samtaler.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...