AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Dere som er voksne studenter( selv er jeg 28) hva gjør dere for å bli kjent med andre studenter? Ble dere med på fadderuka og fester osv? Føler ikke det er noe for meg og som person er jeg introvert så har ikke behov for å være med folk hele tiden, men vil likevel være sosial i perioder og bli kjent med andre. Hvordan løser dere dette? Anonymkode: d7482...7f9
Svartedauden Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Var i samme situasjon som deg. Det beste tipset er fadderuken. Det er der alle "klikkene" oppstår, og hvis du kommer deg inn i en fin vennegjeng så har du de senere. Er selv ganske introvert og var ikke så veldig glad i fadderuken, men det hjalp å være med. Vi hadde to personer som var 40-50 år som var med på fadderuken hos oss, og de ble automatisk invitert på ting videre. Har mange venner som valgte å droppe fadderuken, som har slitet senere i tid med å få venner på studiet. Du må nesten gi litt for å få litt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Det er delte meninger om dette. Selv har jeg ikke vært så dedikert i fadderuka fordi jeg syntes det var slitsomt rett og slett, hjelper jo særdeles lite at fadderuka gikk over 2 uker dette året... Jeg følte jeg ikke klarte å bli venner med noen av mine medstudenter utover året, vil tro det har litt med forskjell på mentaliteten mellom oss. Noen tror fortsatt det er russetid, andre er veldig høy om seg selv osv, selv likte jeg bedre de i kullet over meg. Nå skal jeg starte på et nytt studium til høsten fordi det jeg går nå er ikke noe for meg. Så til skolestart skal jeg gi litt ekstra av meg selv og bare holde ut fadderuka. Helvetesuke. Når det er sagt, så vet jeg av flere som ikke var så delaktig i fadderuka men som blendet rett inn i gruppene da de dukket opp i timene. Dette er individuelt, hadde jeg lagt litt mer interesse i mine medstudenter hadde situasjonen min kanskje endret seg, men sånn er nå det. Jeg tenkte muligens at jeg har en samboer å dedikere tid til, samt mine beste venner utenfor skolen. Anonymkode: 00349...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå