louisandsteve Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 (endret) slettet Endret 5. april 2017 av louisandsteve
JegErMeg Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Etter hva du skriver synes jeg ikke det var utrolig frekt sagt.... Nå kjenner jo ikke jeg din søster, men at hun påpeker at mat og vannskåla er tom er vel ok, katta må få mat og drikke... Når hun henter deg på fest og senere henter typen din på fest er det greit å være litt takknemlig:-) Uansett så hadde du drukket for mye skriver du, og da er det lett å overreagere. Men det er vanskelig å uttale seg nå man ikke kjenner bakgrunnshistorien og ikke minst ikke var tilstede under krangelen. Min mening er at du skal la det ligge, glem dette og sett det på kontoen for familie-tull:-) 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Du overreagerer!! Get over it! Anonymkode: 2b952...c55 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Du er drita full, krangler med typen din og søsteren din henter dere i to omganger på fest. Hun kommer med EN sleivete kommentar om at kanskje du overreagerte (du var full og havner i krangel på en fest, sjansen er jo stor for at det var sant...) Dette lager du en stor krangel av, blokkerer henne overalt og vil bryte kontakten. Når hun ber om unnskyldning, så vil du ikke?! Ja. Du overreagerer. Det er jo viktig at katten har tilgang på mat og drikke, så det synes også du bør tåle at hun kommenterer på. Ikke minst burde du være takknemlig for at hun kom å hentet dere. To ganger. Hadde jeg måtte hente fulle kranglefanter midt på natta så hadde det kanskje kommet noen småfrekke kommentarer fra meg også. Du "orker ikke gå inn på detaljer" sier du. Aner meg at dette er en slik type tråd som blir verre og verre for hvert innlegg du kommer med, og at det egentlig er en hel drøss med ting du ikke har fortalt her. Men basert på det du forteller her - så synes jeg du overreagerer, of at du håndterer dette ganske barnslig. Anonymkode: eeb95...fbb 5
ValarMorghulis Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Ja, du overreagerer. I hvert fall ut ifra det du skriver i innlegget. Sier som de ovenfor; hun kom med én kommentar om at du kanskje overreagerte på en fest, og du svarer med å blokkere henne overalt og ønsker å kutte kontakten? Må si jeg ikke skjønner tankegangen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Barnsling handling ved å overreagere og blokkere din søster overalt. Trodde at en jente på 19 år taklet slike hendelser bedre. Anonymkode: 544f3...843 2
EvaLena Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Det er din egen søster du snakker om, da bør du svelge noen kameler.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 Hvordan er det fu oppfører deg? Ufattelig barnslig av DEG! Anonymkode: b6f6a...0cc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå