Melon Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg har korte øyenvipper. Så lurer jeg på om det er noen produkter som kan hjelpe meg til å få dem se penere og lengre ut (ikke mascara)? Kan noen anbefale noe?
Carmen_ Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Jeg bruker noe som heter Talika. Jeg syns vippene mine har blitt litt tykkere og litt lengre. Ellers bruker jeg en booster under mascaraer. det forlenger dem. lancome sin er de beste syns nå jeg
Melon Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2004 Jeg bruker noe som heter Talika. Jeg syns vippene mine har blitt litt tykkere og litt lengre. Hvor kjøper man den? Og hvor mye koster den?
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Tror de fleste parfymeri har den. Kjøpte min på Estetique for 249 kr. Jeg synes også den er god! (eller er det bare fordi jeg tror den virker...?) :-) På tide med en ny snart...
Melon Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2004 Takk for svaret! Skal prøve å finne en sånn en. :D Har sett at ArtDeco har noe lignende. Noen som har prøvd den?
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #6 Skrevet 18. desember 2004 ArtDeco sin har jeg prøvd. Kan ikke si jeg merket noen forskjell.
Gjest carmen274ii Skrevet 18. desember 2004 #7 Skrevet 18. desember 2004 Kjøpte også min på esthetigue Jeg er overbevist om at den funker. Har sett mange positive anmeldelser ang. den på MUA også.
Melon Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2004 Har sett mange positive anmeldelser ang. den på MUA også. Ja, det har jeg også sett. Tror jeg skal gå for den. :-)
Nelle Skrevet 19. desember 2004 #9 Skrevet 19. desember 2004 Jeg bruker noe som heter Talika. Jeg syns vippene mine har blitt litt tykkere og litt lengre. Ellers bruker jeg en booster under mascaraer. det forlenger dem. lancome sin er de beste syns nå jeg Hva er Talika og Booster???? Og hva er MUA hvor det er anmeldelser av Talika og Booster????? Nelle
Tusseline Skrevet 19. desember 2004 #10 Skrevet 19. desember 2004 Hva er Talika og Booster???? Og hva er MUA hvor det er anmeldelser av Talika og Booster????? Nelle Er ikke Talika noe slags pudderlignendegreie som man får kjøpt på apoteket, da? :klø:
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 19. desember 2004 #11 Skrevet 19. desember 2004 Tror MUA er det samme som www.makeupalley.com
Nelle Skrevet 19. desember 2004 #12 Skrevet 19. desember 2004 Er ikke Talika noe slags pudderlignendegreie som man får kjøpt på apoteket, da? :klø: Det er nok Talkum, du mener... Tror det er noe helt annet...
Carmen_ Skrevet 20. desember 2004 #13 Skrevet 20. desember 2004 Hva er Talika og Booster???? Og hva er MUA hvor det er anmeldelser av Talika og Booster????? Nelle Hehe...er som noen her sa Talkum du mener? Booster er en hvit mascara man har under en vanlig mascara for å få mer fylde og lengre vipper. Jeg bruker den fra Lancome. Den er super!
Tusseline Skrevet 20. desember 2004 #14 Skrevet 20. desember 2004 Det er nok Talkum, du mener... Tror det er noe helt annet... Ah.... :oops: Har nemlig hørt om dem som bruker Talkum som "underlag" før maskaraen, som en erstatning for pudder.
Nelle Skrevet 20. desember 2004 #15 Skrevet 20. desember 2004 Ah.... :oops: Har nemlig hørt om dem som bruker Talkum som "underlag" før maskaraen, som en erstatning for pudder. Sorry Tusseline! Da var det nok jeg som tok feil.... Ser sånn ut også av Carmen ovenfor. Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå