AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Noen som er det eller som kjenner noen som er det? Anonymkode: 7dd42...fb1
Gjest Regn Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Klart man kan. Våre tre renholdsarbeidere er dyktige og fornøyde. Det er absolutt en viktig jobb.
JegErMeg Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Våre to renholdere er veldig fornøyd med jobben ser det ut til. De er veldig flinke og positive:-) 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 21 minutter siden, Regn skrev: Klart man kan. Våre tre renholdsarbeidere er dyktige og fornøyde. Det er absolutt en viktig jobb. Hvilket firma er det? Hva er timelønnen for en renholder? Anonymkode: 7dd42...fb1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 19 minutter siden, JegErMeg skrev: Våre to renholdere er veldig fornøyd med jobben ser det ut til. De er veldig flinke og positive:-) Hvilket firma er det? Hva er timelønnen for en renholder? Anonymkode: 7dd42...fb1
JegErMeg Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilket firma er det? Hva er timelønnen for en renholder? Anonymkode: 7dd42...fb1 Det er en kommunal stilling. Jeg vet ikke hva timelønna er men de tjener ca 400.000 i året har de fortalt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Tilfredshet og lykke sitter i hodet. Om man har talentet til å sette pris på det man har og se de positive i ting i livet, så kan man trives de fleste steder. En av de mest sprudlende og mest likte kvinnene jeg kjenner jobber som renholder. Alle blir i godt humør av at hun er i nærheten. Hun er smart, laidback og morsom. Anonymkode: cfa69...436 1
Gjest Regn Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket firma er det? Hva er timelønnen for en renholder? Anonymkode: 7dd42...fb1 De er kommunalt ansatte og jeg aner ikke hva de tjener. Har en annen stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå