:-) anna Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Nå er jeg litt sånn :o Lille prinsessa vår er to uker i morgen, og er oppkalt etter min manns farmor, som hadde et litt spesielt navn. Hun døde da mannen min var barn. Vi bestemte oss ikke endelig for navnet før jenta vår var født, og helt frem til da stod det egentlig mellom flere navn I dag ringte en slektning av mannen min for å gratulere.. og kunne fortelle at de to (oldemor og oldebarn) har bursdag på samme dag!!!!!! Hva er sjansen for det da??!!!! Av 365 dager, og alle navn vi kunne ha valgt. Og vi har virkelig ikke ANT hva som var fødselsdagen til Annamannens farmor. Litt spooky nesten....
Samantha Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 :hår: Litt spooky ja!! Ganske festlig sammentreff Små odds!
Gjest GamlemorTex Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Ikke bare litt spooky, vennen..... Men så er det ei spesiell prinsesse du har fått!
Dru Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Jeg har bursdag samme dag som pappa (Kanskje ikke heeelt sammenlignbart, men nevner det likevel) Jeg synes ikke det er skummelt, bare litt kult
liv Skrevet 18. desember 2004 #5 Skrevet 18. desember 2004 litt spookey ettersom dere hadde valgt samme navn også men jeg synes det var tøft jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #6 Skrevet 18. desember 2004 min søster har bursdag på samme dag som vår farmor,men det som er litt spokey er at om en snur på årstallet så blir det det samme.(1917 =1971)
Anglofil Skrevet 18. desember 2004 #7 Skrevet 18. desember 2004 Minner meg litt om mamma og tanta mi. Det er 1 år mellom dem, mamma er eldst, og de er født på samme dag. Ganske spesielt egentlig, og godt planlagt av foreldrene .. Mvh Yvonne
Kelsey Skrevet 18. desember 2004 #8 Skrevet 18. desember 2004 Jeg er ikke oppkalt etter oldefaren min, men da en i familien begynte med slektsgransking fant vi ut at jeg er født, nøyaktig på dagen, hundre år etter min oldefar. Han ble 94år, så lever jeg den dagen kommer jeg kanskje til å være litt nervøs
*Lene* Skrevet 20. desember 2004 #9 Skrevet 20. desember 2004 Så kult da!!! Pussig "sammentreff"! Grattis med den nye verdensborger'n forresten :-)
stefi Skrevet 26. desember 2004 #10 Skrevet 26. desember 2004 gratulerer med den lille.dere har en flott og spennende tid foran dere. jeg fikk min eldste datter (10år nå) på min brors bursdag. hvet ikke om det er derfor men de to har et meget spesielt og nært forhold, onkels prinsesse kort sagt. hugs
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #11 Skrevet 26. desember 2004 vi fikk vår lille datter på 30 årsdagen til en "ukjent" kusine av min mann... de har samme navn også... det fikk vi vite når dattera vår var 3 mnd gammel :-)
ella.P Skrevet 27. desember 2004 #12 Skrevet 27. desember 2004 Ja det er en del tilfeldigheter ute og går. Den dagen yngste dattera mi ble født - døde oldemora hennes (bestemora til faren hennes). De har riktignok ikke samme navn. Eldste datter bruker spøke med henne og si ho er egentlig sin egen oldemor - født på ny :-) Reinkarnasjon....hehe
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 27. desember 2004 #13 Skrevet 27. desember 2004 Sønnen min har bursdag på samme dag som moren min, hun døde 9 dager etter at de hadde bursdag i fjor..
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #14 Skrevet 27. desember 2004 Grattis! Da betyr vel navn og alt bare enda mer for dere? Jeg har bursdag på samme dag som onkel, fetter og bestefar. Ganske merkelig det også... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå