Gå til innhold

Flere som nyser etter å ha spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Aner ikke hvor jeg skal legge denne tråden, da den er litt komisk. Men jeg nyser ofte etter å ha spist,  og spesielt ofte når jeg er mett og spesielt etter frokost. Det er ikke allergi eller noe, men en reaksjon eller noe feil med koblinger her og der haha. Jeg nyser mellom 5 og 7 ganger. Tror rekorden min er sånn 13 nys på rad, og det er ikke smånys heller men ordntlige nys, mascara renner og jeg må bare sette meg ned og nyse ifred. Jeg utviklet dette når jeg var kansje 20 år. Ingen jeg kjenner har hørt om dette, men kansje noen her har det samme?:laugh:

Endret av Butternut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både min mamma og min morfar gjør det. Ingen aning om hvorfor da men... 

Morfar nøys så mange ganger etter hverandre en gang, at en eldre dame var sikker på at han skulle dø. 

Mamma nyser også hver gang hun leser avisen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyser av og til en stund etter at jeg har spist, og da har det hendt at bringebærfrø/ annet har blitt nyst  oppfra lungene.

Man nyser jo fordi det er lungenes måte å få bort ting som irriterer lungene.

Nysing er også typisk hos mange ved noen typer allergi, som bl.a. pollenallergi.

Din mamma @MissPierce er kanskje allergisk mot trykksverten i avisen?

Anonymkode: 6e72b...a49

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nyser av og til en stund etter at jeg har spist, og da har det hendt at bringebærfrø/ annet har blitt nyst  oppfra lungene.

Man nyser jo fordi det er lungenes måte å få bort ting som irriterer lungene.

Nysing er også typisk hos mange ved noen typer allergi, som bl.a. pollenallergi.

Din mamma @MissPierce er kanskje allergisk mot trykksverten i avisen?

Anonymkode: 6e72b...a49

Ja, vi fundert på om hun kan være det... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...