Gå til innhold

frekt å ikke betale for Hjemmestrikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tanten beordret jo sin niese på 18 år til å både strikke en genser og kjøpe garnet. Hvilken oppegående person forventer at en 18 åring legger ut for noe som helst? En 18 åring idag har gjerne minimal inntekt - hvis h*n i det hele tatt har inntekt. Å garn til en voksengenser er ikke akkurat billig. 

Anonymkode: 26e86...fa2

Hadde selvsagt betalt på forhånd så hun ikke trengte å legge ut!

Anonymkode: a5d4a...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ekstremt frekt, ja. Min erfaring er at folk som ikke strikker selv virkelig ikke vet hvor mye garn koster, enda mindre hvor lang tid det faktisk tar å strikke. Har brent meg på dette flere ganger selv, de ber om å få noe strikket og når det kommer til oppgjør gjør det et kjempenummer ut av hvor dyrt det er og hvor frekk jeg er som ber om betaling. Derfor har jeg stort sett sluttet å strikke annet enn til meg selv og som gaver til veldig gode venner og familie. Dersom jeg en sjelden gang strikker på bestilling, sørger jeg for å ha avklart pris på forhånd, og jeg gir aldri fra meg plagget før jeg har pengene. Litt keitete kanskje, men sånn må det nesten være når folk ikke skjønner hvor mye hjemmestrikk faktisk koster av tid og penger til garn, pinner og annet utstyr. 

Håper det ordnet seg med oppgjør for deg, jeg støtter deg 100% i at det var tanten din som var frekk i dette tilfellet!! 

Anonymkode: aef24...88a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...