AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #21 Del Skrevet 5. april 2017 Imot deg, ikke det. Anonymkode: b8633...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #22 Del Skrevet 5. april 2017 Det må bli de 2 KG jeg har kranglet med lenge som har lagt seg der de ikke bør legges!! AAAARRRRRGH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 5. april 2017 #23 Del Skrevet 5. april 2017 Tråden er ryddet for personangrep ninuska_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #24 Del Skrevet 5. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke 2 kg brukere synes du burde starte et samarbeid sammen? Anonymkode: 0daf0...4bf 2 kg brukere? Det blir jo bare bicepsen på ene det... Ikke mye vi kan bruke 2 kg av... hmmmmmmmm Og hvorfor samarbeid? Tenker du at de kan starte blogg sammen? Nettbutikk? eller slå seg sammen om å være troll? Anonymkode: 754fa...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #25 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 kg brukere? Det blir jo bare bicepsen på ene det... Ikke mye vi kan bruke 2 kg av... hmmmmmmmm Og hvorfor samarbeid? Tenker du at de kan starte blogg sammen? Nettbutikk? eller slå seg sammen om å være troll? Anonymkode: 754fa...784 Svarte på dette sist side. Bedrift butikk osv Anonymkode: 0daf0...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #26 Del Skrevet 6. april 2017 @canacas og @Jerry Lee Anonymkode: 0daf0...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #27 Del Skrevet 6. april 2017 På 5. april 2017 den 13.05, AnonymBruker skrev: Hvilke 2 kg brukere synes du burde starte et samarbeid sammen? Anonymkode: 0daf0...4bf Samarbeid sammen, faktisk.... Anonymkode: fd840...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. april 2017 #28 Del Skrevet 6. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samarbeid sammen, faktisk.... Anonymkode: fd840...4bf Jeg ser ikke noe galt i det? Det er en språklig spesifisering. Ikke bare handler det om noen som bør starte et samarbeid (med en eller annen tilfeldig person), men det spesifiseres at nevnte samarbeid bør startes sammen, ikke hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #29 Del Skrevet 6. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: @canacas og @Jerry Lee Anonymkode: 0daf0...4bf Hvorfor må jeg blandes inn i tråder som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 6. april 2017 #30 Del Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hvorfor må jeg blandes inn i tråder som dette? Noen trodde en av oss skulle fyres opp Let's not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #31 Del Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Noen trodde en av oss skulle fyres opp Let's not. Let's not. Syns bare det er pussig at dette skjer "hele ti'a" i slike tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #32 Del Skrevet 6. april 2017 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvorfor må jeg blandes inn i tråder som dette? Du gikk inn i tråden og nevnte deg selv uten at noen andre hadde nevnt deg først og nå klager du på at du blandes inn i tråden??? Anonymkode: ad29f...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #33 Del Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du gikk inn i tråden og nevnte deg selv uten at noen andre hadde nevnt deg først og nå klager du på at du blandes inn i tråden??? Anonymkode: ad29f...8ca Jepp. Blandet meg selv inn gitt, for spøk...med en bruker jeg prater endel med. Men at ukjente til stadighet må "koble" brukere de VET ikke kommer helt overens er kun forsøk på å lage krøll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #34 Del Skrevet 6. april 2017 26 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jepp. Blandet meg selv inn gitt, for spøk...med en bruker jeg prater endel med. Men at ukjente til stadighet må "koble" brukere de VET ikke kommer helt overens er kun forsøk på å lage krøll. Sikkert lurt å ikke poste selv neste gang Anonymkode: ad29f...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2017 #35 Del Skrevet 7. april 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #36 Del Skrevet 7. april 2017 21 timer siden, canacas skrev: Noen trodde en av oss skulle fyres opp Let's not. Det var ikke derfor jeg nevnte dere Anonymkode: 0daf0...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #37 Del Skrevet 7. april 2017 @Severus og @hoppetaujenta Anonymkode: f9338...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 7. april 2017 #38 Del Skrevet 7. april 2017 På 6.4.2017 den 13.59, Jerry Lee skrev: Men at ukjente til stadighet må "koble" brukere de VET ikke kommer helt overens er kun forsøk på å lage krøll. Se for deg scenarioet: En mann og en kvinne som ikke kommer overens blir tvunget til å samarbeide. Gjennom ferden finner de plutselig ut at de har mer til felles enn det de trodde. Følelsene blusser opp og romantikken blomstrer. Ingen prøvelser er for store... I den romantiske komedien " canacas og jerry lee på ville eventyr".. En hjerteskjærende klisjee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #39 Del Skrevet 7. april 2017 @Silfen og @Winza/Jacklost Anonymkode: 6a35e...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #40 Del Skrevet 7. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Silfen og @Winza/Jacklost Anonymkode: 6a35e...0c1 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå