Gå til innhold

Strap-on

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
For your information Miss Angelina' date=' homofili har ikke nødvendigvis noe med rumpe å gjøre. Det å være homofil betyr at man er tiltrukket av mennesker av samme kjønn. Han som startet tråden sier at han har en kvinnelig partner (dvs ikke homofil), det at han liker å involvere endetarmen i seksuallivet sitt har ingenting med homofili å gjøre.[/quote']

det heter homoseksuell hvis man liker sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Duverden, duverden.. :o

...... sannelig mange meninger ute og går her!

Ok det, men uansett: Jeg er så absolutt IKKE homofil, synes det var herlig å bli tatt bakfra av kjæresten min, men derfra til å slippe til en mann.... NOPE!!!!!!!

Har ALDRI følt meg tiltrukket av menn, liker ikkke feminine menn (unnskyld til dere som evt er det), har ingen som helst problemer med å skjønne at man kan være homofile/lesbiske/bifile. Kjæresten min er det siste, men vi har et helt avklaret og åpent forhold rundt dette, og jeg synes bare det er er herlig at hun kan ha det godt slik også.

Godt nytt år med og uten strap-on, her vil den garantert brukes i år også. :wink:

Skrevet

Miss angelina,

Hva i alle dager er forskjellen på menn som liker å bli tatt i rumpa og på kvinner som liker det samme?

Du sier at det er "greit" at jenter blir tatt i rumpa, men det er annerledes med menn? jeg skjønner bare ikke helt tankegangen din jeg.

Jeg syns det er så utrolig bra når folk tør å prøve litt andre ting enn det folk som deg synes er "normalt"

Husker første gangen jeg nevnte det for kjæresten min, han ble litt overrasket, virket ikke som han hadde tenkt seg til dette selv, at det kunne være noe, men etter den første gangen, så ble det veldig populært! Vi har prøvd å gjøre det samtidig som vi hadde sex også, men da med en dildo. men det ble litt tungt etterhvert. Men han var jo i himmeln :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet
Duverden, duverden.. :o

...... sannelig mange meninger ute og går her!

Ok det, men uansett: Jeg er så absolutt IKKE homofil, synes det var herlig å bli tatt bakfra av kjæresten min, men derfra til å slippe til en mann.... NOPE!!!!!!!

Har ALDRI følt meg tiltrukket av menn, liker ikkke feminine menn (unnskyld til dere som evt er det), har ingen som helst problemer med å skjønne at man kan være homofile/lesbiske/bifile. Kjæresten min er det siste, men vi har et helt avklaret og åpent forhold rundt dette, og jeg synes bare det er er herlig at hun kan ha det godt slik også.

Godt nytt år med og uten strap-on, her vil den garantert brukes i år også. :wink:

Liker du det så er det vel bare å kjøre på (bokstavelig talt) :sjarmor:

Men er man homoSEKSUELL da? Eller er det bare det at man liker å bli tatt i rompa?

Lurer jeg... :-?

Skrevet

Hehe...homoseksuell og homofil er tross alt en ting av samme sak. Og ha en mening om at noen er homofil fordi man liker å bli tatt bak, det blir jo helt feil. Klart man kan ha forskjellige meninger om så mangt, men ordet homo er jo et definert ord med en klar betydning. sakset fra caplex: "homofil, person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn. Substantiv: homofili. Mots. → heterofil og heterofili."

Eller for å se det på en annen måte, er jeg homofil fordi jeg liker å bli sugd, det er jo tross alt en del homser som gjør det også?

Skrevet

Og her er den 1 som har pugget Ordboka JA!!

Altså, alle behøver ikke og gå på meg, bare fordi jeg sa min mening!!

Er det mulig...

Vi er alle forskjellige, og TAKKE oss for det...

Greit noen liker det, andre ikke...

Jeg er en av dem som ikke liker det... Men jeg unskylder meg for det jeg har sagt... Di som liker det, fortsett med det... Sa bare meningen min, ikke vondt ment.. Men fortsett og kos dere med DET..

Jeg skal ikke si noe vondt om det igjen jeg. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du må gjerne mene at det er kvalmt og ekkelt, Angelina.

Men det har intet med homofili å gjøre. Homofili er et begrep som har en viss betydning, og det er å være tiltrukket seksuelt av personer av samme kjønn.

Du kan ikke omdefinere begrepet sånn uten videre.

Gjest heines
Skrevet

Miss Angelina har bare sagt sin mening!! Vil bare opplyse at dette er et diskusjons forum, og når du mener/hevder at menn som liker å få stimulert anus er homoseksuelle, er det like bort i natta som å hevde at jenter som liker oralsex er lesber. Menn har sitt g-punkt opp i rompa, og ved å stimulere dette punktet får de fleste menn en vanvittig god orgasme.

Skrevet

HERREGUD FOLKENS HENG DERE OPPI NOE ANNET DA!!!

DET VAR MIN MENING OG JEG DRITER I HVA ALLE ANDRE MENER... JEG SA MIN MENING, OG INGEN KAN NEKTE MEG FOR HA MINE EGNE MENINGER....

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :roll::roll::roll::roll::roll: GREIT!!!!! TAKK FOR MEG :tunge1:

Gjest Daniella_
Skrevet
Hehe...homoseksuell og homofil er tross alt en ting av samme sak. Og ha en mening om at noen er homofil fordi man liker å bli tatt bak, det blir jo helt feil. Klart man kan ha forskjellige meninger om så mangt, men ordet homo er jo et definert ord med en klar betydning. sakset fra caplex: "homofil,  person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn. Substantiv: homofili. Mots. → heterofil og heterofili."  

Eller for å se det på en annen måte, er jeg homofil fordi jeg liker å bli sugd, det er jo tross alt en del homser som gjør det også?

Ja, men jeg trodde homofili og homoseksualitet kunne defineres hver for seg.

Homofile sier jo at det finnes homoseksuelle, de som kun tenner på guttesex.

Også sier de at det finnes homofile, de som liker alt ved sitt eget kjønn altså.

Men det å like å ha ting i anus blir kanskje ikke det samme som homoseksualitet. Man tenner vel også litt på tanken av at det tross alt er en gutt som gjør det.

Skrevet

Jepp, det er stor forskjell på å ha en mann inni seg og det at dama forsøker seg med en dildo inni seg.... synes nå jeg da.... :wink:

Skrevet

Jeg kulern med sånne ting . Ingenting skal inn den veien hos meg uanset !

• 4 uker senere...
Gjest wannabedildo
Skrevet

hehe..for en diskusjon...er alle jenter som liker å bli sleika lesbiske da?

skjønner ikke at folk ikke klarer å se sin egendobbeltmoral uten at noen må stappe det inn med teskje...

men men, morsom lesing...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det var kåring av de minst smarte brukerne her, ville denne personen garantert toppet listen. Skremmende. :o

Miss Angelina Skrevet: Ons Jan 05, 2005 19:24    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

HERREGUD FOLKENS HENG DERE OPPI NOE ANNET DA!!!  

DET VAR MIN MENING OG JEG DRITER I HVA ALLE ANDRE MENER... JEG SA MIN MENING, OG INGEN KAN NEKTE MEG FOR HA MINE EGNE MENINGER....  

GREIT!!!!! TAKK FOR MEG  

Gjest Anonymous
Skrevet

I går pulte min kone meg i rompen i strap-on. Vi gjør det av og til. Jeg må bare innrømme at det er superdeilig, blir HELT SINNSYKT KÅT av det.

Er vel bare synd på de gutta som ikke tør..

Skrevet

Både menn og kvinner har jo erogene soner bak da.. Hvorfor er de der hvis de ikke skal kunne brukes..? :wink:

Og der er vel ikke "naturlig" å ta en kvinne bak heller? :roll: (hvis vi henger oss opp i hvorvidt homofili er unaturlig).

Bra det finnes noen som er trygge nok på seg selv til å eksprimentere litt...

Skrevet

Så hvis en homofil mann har f.eks bart, så er en heterofil mann også egentlig homo siden han og har bart?

Nei og nei. Du dama tråkker jo bare i salaten! jeg synes det høres helt motbydelig ut med strap-on sex, ikke noe for meg, men for all del må folk få holde på uten at jeg trenger å bry meg eller ha noe imot dem. Fler i klassen min har jo analsex, og da tenker jeg ikke "faen så kvalme folk" jeg tenker heller "au!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...