Gå til innhold

Strap-on

Fremhevede innlegg

Gjest GjestBaardsen
Skrevet

I går kveld/natt opplevde jeg noe jeg aldri hadde forestilt meg skulle skje :-)

Jeg har en herlig samboer, ei flott jente på alle måter. Og vi har det topp seksuelt.

Hun er bifil, og hun har ei veninne som hun også har sex med innimellom. Noen ganger har jeg vært med og sett på, og to ganger har jeg deltatt aktivt. Men vi har, etter å ha pratet nøye om dette på forhånd, bestemt at grensen går ved oralsex når det gjelder meg og venninna hennes.

Det var ved én av disse anledningene at samboeren brukte fingeren på meg bakfra, og det ga meg et skikkelig kick. Vi har selv praktisert anal-sex, ikke ofte, men det er aldeles herlig de gangene vi gjør det. Men da er det jo hun som får den inn bakfra.......

Etter et lengre forspill i går kveld tok samboeren fram en strap-on som hun og venninna hennes bruker av og til. Jeg skjønte ikke med en gang hva den skulle brukes til, vi hadde jo nok "utstyr"......... Hun fortalte meg da at hun husket min reaksjon fra noen uker siden og ville gjerne prøve analsex den "andre veien". Jeg var overrasket, men nysgjerrig, og jeg bare fortelle at det ble aldeles fantastisk.

Grundig og forsiktig, lang tid og olje, det var bare herlig. Første gangen kom jeg vannvittig raskt, hun runket meg mens hun var inni meg. Senere på natten holdt jeg mye lenger, det var bare en utrolig nytelse.

Det blir garantert ikke siste gangen, men som med analsex på "den vanlige måten" vil vi være forsiktig med å gjøre det for ofte.

Andre som har gjort? Kan i alle fall anbefales :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var opplevelsen for henne ? Var dette av den typen med vibrator for begge ? Kunne tenkt å prøve det selv :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har en strap-on som min kone tar meg i rompen med av og til. Jeg blir gigantisk kåt av det.

Det eneste kjedelig er at jeg spruter "ut i luften". Selfølgelig kan jeg komme inn i henne for å sprute, men det rekker vi ikke.......

Det hadde vært deilig å pule en dame, mens jeg blir tatt i rompen av en annen.

Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Nei, det var en strap-on av det helt enkle slaget, dvs uten vibrator. Men absolutt god nok :-)

Har prøvd et par varianter senere, den ene gangen trakk hun seg ut så jeg rakk å komme i munnen hennes. Den andre gangen "ble hun der" til jeg kom, men tok imot hele satsen i hånda. Utrolig herlig å se henne slikke det i seg etterpå........ mmmmmm :-)

Og hun? Jo hun har det helt herlig, det tenner henne veldig, og et par av gangene har jeg slikket henne bare kort tid, kanskje et halvt minutt....., før hun har fått utløsning.

• 2 uker senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Flott at gutta også tør å eksprimentere med sin seksualitet.....

Skrevet

Bifile gjør det.

homofile gjør det..

Hetrofile?? vell, kan ikke kalle EN hetro da!!!

Men jeg ville nok ha sagt at du er mer lik Homsene enn bifil...

Gutter som liker og bli tatt i R*va, er HOMSE..:kvalm:

Det er ikke noe og diskutere en gang det...

Sorry, men det er MIN MENING..........

Skrevet
Bifile gjør det.

homofile gjør det..

Hvorfor kan man ikke kalles hetero?

Har hvem man blir forelsket i noe å gjøre med hva man liker/ikke liker seksuelt?

Skrevet

Jeg mener at mannfolk, som liker og bli tatt i ræva er HOMSE... Det er min mening...

Du kan si hva du vil, men du kan ikke nekte meg og ha mine egne meninger!!!! Kan du vell det??????

Skrevet
Jeg mener at mannfolk, som liker og bli tatt i ræva er HOMSE... Det er min mening...

Du kan si hva du vil, men du kan ikke nekte meg og ha mine egne meninger!!!! Kan du vell det??????

Har ikke nektet deg noe som helst, jeg, stilte deg bare to enkle spørsmål.

Hvis JEG (kvinne) liker analsex, er jeg også homse?

Skrevet

Nei, det er du ikke...

Men jeg syns det er ekkelt når mannfolk, kommer med at dem liker og bli tatt i ræva...

Men, hver sin smak...

Jeg sa bare min mening.....

Men jeg skal holde kjeft jeg :-?

Skrevet
Bifile gjør det.

homofile gjør det..

Og de som blir kvalme av dette kaller jeg barnslige unger...

Og man kan godt være hetero selv om man blir tatt bak der. Hva skal man kalle damer som blir tatt der bak...

Skrevet
Bifile gjør det.

homofile gjør det..

Men i all videste verden?!? Hvor gammel er du som kan spytte ut så mye fordømmende og fordummende vrøvl på så få setninger?

Du om det, jeg vil bare på det sterkeste understreke at jeg er dypt uenig med deg! Jeg syns det er flott med mannfolk (og kvinnfolk) som tør å utforske sin seksualitet!

Skrevet
Flott at gutta også tør å eksprimentere med sin seksualitet.....

Helt enig!

Skrevet

Ja fint for deg!! det er noe du syns og alle andre. Men ikke jeg... og jeg har lov til og si det jeg mener...

Det er jo mange andre som kommer med teite, dumme svar, så da kan jo jeg også oppgi noen..

Fint for dere som liker og bli tatt i ræva(mannfolk)..

Kvinner blir noe annet igjen, men mannfolk a gitt..

Og nei jeg er ikke liten, hele 24år...

Og har mine egne meninger!!

og jeg syntes det er kvalmt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

For your information Miss Angelina, homofili har ikke nødvendigvis noe med rumpe å gjøre. Det å være homofil betyr at man er tiltrukket av mennesker av samme kjønn. Han som startet tråden sier at han har en kvinnelig partner (dvs ikke homofil), det at han liker å involvere endetarmen i seksuallivet sitt har ingenting med homofili å gjøre.

Skrevet

jajajajajajajajajajajajajajajajajajaja!!!!

Greit jeg har skjønt det nå....

Men det var fortsatt min mening..........

Gjest elin__
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJ!

Hadde skilt meg hvis mannen min gjorde noe sånn :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...