AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Har vurdert å farge håret i en eller annen lilla-nyanse. Har gjort det en gang før, og prøvde da revlon nutro color creme men hodebunnen tålte den ikke Andre tips eller produkter til å bevare fargen lengst mulig? Anonymkode: 26b1d...cb7
MSop Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Finner flere typer farge"bomber" altså balsamer med pigment som fungerer utrolig bra. Usikker på hvordan de forskjellige er mtp sensitiv hodebunn da🤔
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 På 8.4.2017 den 15.58, MSop skrev: Finner flere typer farge"bomber" altså balsamer med pigment som fungerer utrolig bra. Usikker på hvordan de forskjellige er mtp sensitiv hodebunn da🤔 Har du eksempler på noen? de andre jeg har funnet er kun for brun, blond og rød Anonymkode: 26b1d...cb7
MSop Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du eksempler på noen? de andre jeg har funnet er kun for brun, blond og rød Anonymkode: 26b1d...cb7 Vi solgte iallefall disse før. Usikker på om de har blitt tatt av markedet da vi ikke fører de lenger. Men mener å huske at disse var gode!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, MSop skrev: Vi solgte iallefall disse før. Usikker på om de har blitt tatt av markedet da vi ikke fører de lenger. Men mener å huske at disse var gode! Det er desverre den jeg ikke tåler. Leter etter en annen type Anonymkode: 26b1d...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå