Gjest Tenkendehull Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 (endret) Jeg er 23 år og ønsker å få en ny venninne (eller flere venninner) i Oslo-området. Jeg ser på meg selv som en rolig person, en extrovert introvert og en god lytter Jeg ønsker en venninne som jeg kan ta en kaffe med, dra ut en lørdagskveld for et glass vin og kanskje noen som jeg kan dele et av mine hobbyer med. Jeg er veldig glad i fotografi og jeg prøver å lære et nytt språk akkurat nå. Jeg er veldig glad i hunder, å gå på turer (selvom jeg ikke gjør så mye av det nå) og å reise. Ta kontakt på PM Endret 6. april 2017 av Tenkendehull
Gjest Tenkendehull Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 6 minutter siden, Klink skrev: Æsj synd jeg ikke bor i oslo :-( Bor du langt fra oslo da?
Gjest Tenkendehull Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 6 minutter siden, Klink skrev: Et par timer Det går nok fint Bare send meg pm hvis du vil.
Monica1995 Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Hei! har flyttet tilbake fra utlandet etter 7 år (USA), kan snakke 5 språk ser at vi har like interesser. Bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå