Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 (endret) Det som i moderate doser kan ses på som litt humor og god (?) satire, har spesielt i det siste spredd seg til å bli en omfattende og systematisk forfølgelse av to delvis relaterte grupper. Jeg tenker selvfølgelig på disse gruppene: "Menn" og "Mannlige brukere på KG". For å oppsummere problemet kort, selv om det er meget omfattende, utsettes menn og mannlige KG-brukere for hets, latterliggjøring, hatske ytringer og forsøk på diskriminering flere ganger om dagen, hver dag. I et forsøk på ensidig meningspåvirkning, har tråder og innlegg blitt brukt kun for å utvise dypt hat og hets mot menn. Konkrete eksempler kommer ligger vedlagt, men jeg trekke frem at menn og mannlige KG-brukere beskyldes for manglende intelligens, avvikendne seksuelle preferanser, overstadig Cola-drikking og manglende sosiale evner, bare for å nevne noe av det som skiller seg ut. Jeg vil på på dette tidspunktet dvele litt ved faktagrunnlaget for slike påstander. Jeg hevder at dette bare er fordommer og antagelser som benyttes for å oppnå konsekvent latterliggjøring. Jeg tviler sterkt på at noen medlemmer av KG har foretatt en test av IQ eller sosiale evner blant mannlige KG-brukere, og blant menn generelt vet vi jo at dette ikke avviker nevneverdig fra resultater blant andre deler av befolkningen. Jeg bekymrer meg også for hvilke signaler vi sender til våre barn og unge. Vi vet at mange KG-brukere er i tenårene eller på terskelen mellom ungdomstiden og voksenlivet. Vil vi virkelig vise dem at det er greit å anklage en hvilken som helst målgruppe for manglende IQ og det som kalles "taper-status"? Først tok jeg dette som morsomheter, og lo litt av det. Men nå blir jeg virkelig lei meg av å hver dag høre at jeg og andre i gruppen jeg tilhører skal jages vekk. For det er akkurat det jeg nå mistenker. Jeg tror det er plausibelt at noen har bestemt seg for å forsøke å jage menn og mannlige KG-brukere ut av Kvinneguiden. Det er jo i så fall et forsøk på diskriminering. Ofte ser vi den velkjente formuleringen "Det heter kvinneguiden". Ja vel? Leser du aftenposten kun om kvelden, eller kun når den kommer i posten? Spiser du After Eight kun rett etter kl. åtte? Kan kun arbeidere være medlem av Arbeiderpartiet og kun folk som liker fremskritt være medlemm av Fremskrittspartiet? (åpenbart ikke ...) Hvis du mener at enkeltbrukere på KG har uttalt seg eller stadig uttaler seg på et vis du ikke kan tolerere, så håper jeg du vil ta det opp med vedkommende det gjelder. Men spar oss for å bli samkategorisert hver gang du ser et innlegg som gjør deg litt sinna. Vi er individer. Enkeltpersoner. Vi har forskjellige IQ, forskjellige sosial evner, og forskjellige seksuelle tenningsmønstere. Vi er ikke endimensjonale, men veldig flerdimensjonale. Og jeg forventer å bli enten akseptert eller anklaget basert på den jeg er. Ikke basert på hat og hets mot en antatt gruppering av mennesker. Endret 5. april 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Jeg ser på det som en motreaksjon på det kvinnelige brukere her opplever hver dag, hver uke, hver måned, hvert år. Ingen av delene er bra, men jeg skjønner at folk er lei. Anonymkode: 911fe...2b6 29
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Dette er ingenting mot den hetsen kvinner får daglig av mannlige brukere her inne. Ingenting. Anonymkode: 8fb19...93c 21
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på det som en motreaksjon på det kvinnelige brukere her opplever hver dag, hver uke, hver måned, hvert år. Ingen av delene er bra, men jeg skjønner at folk er lei. Anonymkode: 911fe...2b6 Anonymkode: 01295...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Som en hvit nordmann synes jeg det er langt mer slitsomt med alt det innvandrerfiendtlige og muslimfiendtlige gromset som finnes her. Det finnes nesten ikke grenser for hvor lite grunnlag enkelte trenger for å lage enn ny tråd med en mikroskopisk annen vinkling på dette temaet. Antall tråder om dette temaet er langt ute av skala i forhold til hvor stort "problemet" er. Anonymkode: 0d451...278 18
Gjest enny Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Jeg er lei av både bitterpikkene og bitterfittene. Begge er like forbanna irriterende, hjernedøde og en skam for menneskeheten.
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 55 minutter siden, Overrasket skrev: Det som i moderate doser kan ses på som litt humor og god (?) satire, har spesielt i det siste spredd seg til å bli en omfattende og systematisk forfølgelse av to delvis relaterte grupper. Jeg tenker selvfølgelig på disse gruppene: "Menn" og "Mannlige brukere på KG". For å oppsummere problemet kort, selv om det er meget omfattende, utsettes menn og mannlige KG-brukere for hets, latterliggjøring, hatske ytringer og forsøk på diskriminering flere ganger om dagen, hver dag. I et forsøk på ensidig meningspåvirkning, har tråder og innlegg blitt brukt kun for å utvise dypt hat og hets mot menn. Konkrete eksempler kommer ligger vedlagt, men jeg trekke frem at menn og mannlige KG-brukere beskyldes for manglende intelligens, avvikendne seksuelle preferanser, overstadig Cola-drikking og manglende sosiale evner, bare for å nevne noe av det som skiller seg ut. Jeg vil på på dette tidspunktet dvele litt ved faktagrunnlaget for slike påstander. Jeg hevder at dette bare er fordommer og antagelser som benyttes for å oppnå konsekvent latterliggjøring. Jeg tviler sterkt på at noen medlemmer av KG har foretatt en test av IQ eller sosiale evner blant mannlige KG-brukere, og blant menn generelt vet vi jo at dette ikke avviker nevneverdig fra resultater blant andre deler av befolkningen. Jeg bekymrer meg også for hvilke signaler vi sender til våre barn og unge. Vi vet at mange KG-brukere er i tenårene eller på terskelen mellom ungdomstiden og voksenlivet. Vil vi virkelig vise dem at det er greit å anklage en hvilken som helst målgruppe for manglende IQ og det som kalles "taper-status"? Først tok jeg dette som morsomheter, og lo litt av det. Men nå blir jeg virkelig lei meg av å hver dag høre at jeg og andre i gruppen jeg tilhører skal jages vekk. For det er akkurat det jeg nå mistenker. Jeg tror det er plausibelt at noen har bestemt seg for å forsøke å jage menn og mannlige KG-brukere ut av Kvinneguiden. Det er jo i så fall et forsøk på diskriminering. Ofte ser vi den velkjente formuleringen "Det heter kvinneguiden". Ja vel? Leser du aftenposten kun om kvelden, eller kun når den kommer i posten? Spiser du After Eight kun rett etter kl. åtte? Kan kun arbeidere være medlem av Arbeiderpartiet og kun folk som liker fremskritt være medlemm av Fremskrittspartiet? (åpenbart ikke ...) Hvis du mener at enkeltbrukere på KG har uttalt seg eller stadig uttaler seg på et vis du ikke kan tolerere, så håper jeg du vil ta det opp med vedkommende det gjelder. Men spar oss for å bli samkategorisert hver gang du ser et innlegg som gjør deg litt sinna. Vi er individer. Enkeltpersoner. Vi har forskjellige IQ, forskjellige sosial evner, og forskjellige seksuelle tenningsmønstere. Vi er ikke endimensjonale, men veldig flerdimensjonale. Og jeg forventer å bli enten akseptert eller anklaget basert på den jeg er. Ikke basert på hat og hets mot en antatt gruppering av mennesker. Er så enig, er dritt lei de trådene og måten de snakker om mannlige brukere på kg
Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Er så enig, er dritt lei de trådene og måten de snakker om mannlige brukere på kg Akkurat. Og jeg forstår at det er mange innlegg på KG som kanskje ikke burde blitt skrevet. Men det er enkeltindivider som står bak de. Vi setter oss ikke ned, alle Menn på KG, og går sammen om å skrive de uverdige innleggene. Men i retur får vi altså nedverdigende innlegg som tar for seg hele gruppen av brukere, og det er jo leit? Jeg tror heller ikke jeg har sett innlegg som sier at Kvinner på KG er tapere, at Kvinner på KG har lav IQ og manglende sosiale antenner. Så for meg er det et åpenbart diskrimineringsforsøk og gruppe-hets.
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #9 Skrevet 5. april 2017 Og hvor er moderatorene? Har de ferie? Er flere tråder med slik hat spredt av en bruker som opererer som ab i trådene, fryktelig irriterendes!
lalalala3 Skrevet 5. april 2017 #10 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Og hvor er moderatorene? Har de ferie? Er flere tråder med slik hat spredt av en bruker som opererer som ab i trådene, fryktelig irriterendes! Serr? Du har da vel vært på KG lenge nok til å vite hvordan moderatorene oprerer.. 4
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #11 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, lalalala3 skrev: Serr? Du har da vel vært på KG lenge nok til å vite hvordan moderatorene oprerer.. Mener du at de unngår å rydde innlegg som angriper menn?
lalalala3 Skrevet 5. april 2017 #12 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Mener du at de unngår å rydde innlegg som angriper menn? Jeg tror du vet veldig godt hva jeg mente, ikke spill dum og misforstå med vilje. 1
Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2017 #13 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Mener du at de unngår å rydde innlegg som angriper menn? Jeg skal faktisk ta moderatorene litt i forsvar her, altså. Jeg vet at de allerede har slettet flere innlegg som har slengt slibrigheter mot menn og mannlige KG-brukere. Jeg bare tror at omfanget er så stort at moderatorene ikke klarer å holde tritt. Kanskje er det en taktikk nettopp for å unngå moderering, det at omfanget av slike innlegg er så stort?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #14 Skrevet 5. april 2017 Skjønner ikke hva den siste tråden du nevner har med de to andre å gjøre. Den er skrevet av en annen bruker enn de to øverste trådene og folk må få lov til å ha sitt eget syn på seksualitet. Mange damer får avsmak for menns seksualitet når de blir eldre. Det er ikke ofte dette blir uttrykket her på kg men det er en trist sannhet. Anonymkode: 5cb8d...1e9 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #15 Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Overrasket skrev: Akkurat. Og jeg forstår at det er mange innlegg på KG som kanskje ikke burde blitt skrevet. Men det er enkeltindivider som står bak de. Vi setter oss ikke ned, alle Menn på KG, og går sammen om å skrive de uverdige innleggene. Men i retur får vi altså nedverdigende innlegg som tar for seg hele gruppen av brukere, og det er jo leit? Jeg tror heller ikke jeg har sett innlegg som sier at Kvinner på KG er tapere, at Kvinner på KG har lav IQ og manglende sosiale antenner. Så for meg er det et åpenbart diskrimineringsforsøk og gruppe-hets. Jeg har sett enormt mye av slikt rettet mot kvinner på kg de siste 5 årene. Men også kvinnelige brukere som slenger dritt om andre kvinner bare fordi disse andre kvinnene reagerer mer emosjonellt enn disse snusfornuftige kjølige "gjør alt alltid riktig" damene. Menn gjør ofte det samme mot emisjonelle kvinner, mens de glatt ignorerer egen usaklighet, sjalusi og oppførsel som ofte er verre enn en 5 årings. Anonymkode: f6a26...f19 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #16 Skrevet 5. april 2017 Må innrømme at jeg ikke skjønner hva en viss kvinnelig bruker snakker om. Jeg ser ikke denne hetsen mot kvinner det snakkes om som på noen måte kan sammenlignes med hetsen som er vist her mot menn. Kanskje man er lei forumet. Det har jo brukeren snakket om. Kanskje det er det det handler om og hva gjør man da her hvis man bare skal klage på det ene og det andre i hver bidige tråd og bare kjefte? Anonymkode: cb480...a34 1
Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2017 #17 Skrevet 5. april 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva den siste tråden du nevner har med de to andre å gjøre. Den er skrevet av en annen bruker enn de to øverste trådene og folk må få lov til å ha sitt eget syn på seksualitet. Mange damer får avsmak for menns seksualitet når de blir eldre. Det er ikke ofte dette blir uttrykket her på kg men det er en trist sannhet. Anonymkode: 5cb8d...1e9 Vi har individuell seksualitet. Ikke "menns seksualitet". "Kvinners seksualitet". Det er helt individuelt, ikke en kjønnbasert kategori. Endret 5. april 2017 av Overrasket
Antoinette Skrevet 5. april 2017 #18 Skrevet 5. april 2017 Menn på KG forsøker å rettferdiggjøre grove lovbrudd mot kvinner alt fra hvordan de kan voldta den "unge" nabojenta til å nekte kvinner abort, kontrollere hvordan hun kler seg, hvilke sko hun har, hvilke venner hun skal få lov til å ha, hva hun ser på, hva hun leser, hvordan de kan utføre grove sekuelle overgrep uten at hun merker det aka ass to mouth uten at hun vet det.... lista er lang akkurat her. Og det bisarre er at de spør andre kvinner om råd & tips. 16
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #19 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Antoinette skrev: Menn på KG forsøker å rettferdiggjøre grove lovbrudd mot kvinner alt fra hvordan de kan voldta den "unge" nabojenta til å nekte kvinner abort, kontrollere hvordan hun kler seg, hvilke sko hun har, hvilke venner hun skal få lov til å ha, hva hun ser på, hva hun leser, hvordan de kan utføre grove sekuelle overgrep uten at hun merker det aka ass to mouth uten at hun vet det.... lista er lang akkurat her. Og det bisarre er at de spør andre kvinner om råd & tips. Ikke alle er slik
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #20 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Antoinette skrev: Menn på KG forsøker å rettferdiggjøre grove lovbrudd mot kvinner alt fra hvordan de kan voldta den "unge" nabojenta til å nekte kvinner abort, kontrollere hvordan hun kler seg, hvilke sko hun har, hvilke venner hun skal få lov til å ha, hva hun ser på, hva hun leser, hvordan de kan utføre grove sekuelle overgrep uten at hun merker det aka ass to mouth uten at hun vet det.... lista er lang akkurat her. Og det bisarre er at de spør andre kvinner om råd & tips. Dustete innlegg. Meste sannsynlig den mest dustete. Anonymkode: cb480...a34 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå