Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Min mann "tør" ikke gå på vinmonopolet, men vil gjerne ha drikke når han blir bydd det av meg. Han er visstnok redd for hva andre måtte mene om han.. Han er slik på andre områder også; er det noe han synes er "flaut" må jeg ordne opp. Han bestiller til og med "sex-leketøy" i mitt navn, uten mitt samtykke.. Jeg synes det er slitsomt..Er det andre som har det slik?
Leviin Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Har ikke vært i samme situasjon, men dette høres jo veldig slitsomt ut! Har dere snakket ordentlig sammen om hvorfor han føler det slik, og hvordan dette påvirker deg? Han virker jo å behøve et oppgjør med seg selv, i form av å lære å bry seg mindre om hva andre kanskje syns om han. Å ikke tørre å gå på polet - høres drøyt ut. Da bryr han seg for altfor mye om hva andre tenker.
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Neste gang kan du nyte vinen alene. Vil han ha noe, kan du be han gå på polet og kjøpe sin egen. Ganske rar historie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå