Gå til innhold

Et barna ofte med i drømmene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig sjelden at barnet mitt er med i drømmene mine. De få gangene det er med er det bare tilstede, men ikke en vesentlig del av drømmen. Heldigvis, for drømmene jeg husker er ofte ikke noe trivelige. Handler som regel om store ulykker og er ganske dramatiske. Hvis barnet er med i begynnelsen av drømmen er det som regel ikke med når ting blir "farlig". 

Hva med dere? 

Anonymkode: 7b6f2...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjelden at barna er med i drømmer jeg husker. Kjæresten og foreldre noen få ganger. 

Men av og til, og oftere de siste årene skjønner jeg i drømmen at det er en drøm. Det har noe med at detaljene mangler. 

AnonymBruker
Skrevet

Hele tiden.

Anonymkode: 15409...cb7

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer veldig sjeldent om barna. Drømmer oftest om mannen og andre bekjente.

Anonymkode: be985...e7d

Skrevet

Merkelig nok ganske sjelden. Jeg drømmer mye og livlig, og ble egentlig ganske overrasket da jeg fikk barn over at barnet ikke oftere er med i drømmen. Nå er han over to år, og det er fortsatt ganske sjelden. :vetikke:

Skrevet

Sjeldent.

Når de har dukker opp i drømmer, har det for det meste vært når er så små at man fortsatt ikke kan la de være alene i noen særlig grad. - Da har jeg f.eks drømt at jeg våkner og ikke finner barnet, slik at jeg må lete for å finne ut hvor de er.

Dette skjer ofte når jeg har sovnet av på sofaen, så det er nok underbevisstheten som sier at jeg burde ha vært i 2. Etasje, når jeg sover, slik at jeg hører de minste. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent her og! Er egentlig ganske overraskende syns jeg, ettersom jeg bruker mye av min våkne tid til å tenke på dem eller være med dem. Når de er med, er det ofte slik at jeg har glemt å passe på dem el.l. Lurer på om det forandrer seg når de blir større? Kanskje grunnen til at vi ikke drømmer om barna er at de på en måte er som en del av oss mens de er små. 

Anonymkode: f019f...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Interessant spørsmål. Nei, så og si aldri.

Burde barn være med i drømmer? 

Anonymkode: 88419...52c

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant spørsmål. Nei, så og si aldri.

Burde barn være med i drømmer? 

Anonymkode: 88419...52c

Ja, det er et interessant spørsmål!

Men om barn burde være med i drømmer er vel ikke særlig meningsfullt å spørre om? De foregår jo i underbevisstheten, som er utenfor vår kontroll tenker jeg. Jeg drømmer sjelden om barna mine, trodde jeg var litt uvanlig inntil nå :)

Endret av prill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...