Gjest eline24 Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Skal på julefest i kveld og klarer virkelig ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på meg. Trenger hjelp fra flinke KG folk 1: Hvit topp, sortskjørt/bukse, med hvite perlesmykker til. 2: Sort skjørt/bukse med grønnaktig topp med rød brosje på i midten ved brystene. Sorte smykker. 3: Mørk olabukse eller sort bukse med sort topp. Strass-smykker til. Hva ville dere valgt? Jeg vet ikke hva som virker mest "julete". Har lyst til å gå for nr 1, men det virker ikke nok pynta, eller hva?
Musemor Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Etter min mening høres antrekk 1 kjedelig ut, antrekk 2 høres "rotete" ut. Jeg ville gått for antrekk 3 med mørk jeans til!
liv Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Hva med en blanding? Svart skjørt, hvit topp og svarte smykker eller stras?
Gjest Transvestitt Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Bruk i hvertfall ikke bukse, det er turn off
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #5 Skrevet 18. desember 2004 Bruk i hvertfall ikke bukse' date=' det er turn off[/quote'] turn off?? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå