AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 har bestandig vært litt "innesluttet" når det kommer til sex, selv om jeg anser meg selv for å være en seksuell person. Dvs, jeg vet hvordan jeg VIL være,men får det ikke til. Klarer ikke å slappe av og bare nyte. Fra jeg begynte å ha sex og fram til idag,så har jeg håpa på at når jeg nærmet meg 30 kom jeg til å gi litt mer faen. Men nei,det er faktisk helt motsatt! Har hatt samme partner i 14 år, så man skulle tro at jeg var trygg og avslappet så det holdt. Istedenfor er jeg blitt helt håpløs. ALT er kleint nå. Syns det er kleint å være naken,syns det er kleint å ha oralsex,syns det er kleint å være helt frigjort osv. Før hadde vi sex med lyset på og med dyna av, tenkte ikke SÅ hardt på hvordan jeg så ut pg hvordan jeg stønnet, og vi eksperimenterte på mange måter. Nå klarer jeg ikke å stønne uten å tenke inne i meg : " å herregud så rart det hørtes ut". Hva er det som er skjedd? Det plager meg enormt, og jeg har prøvd å gjøre noe med det. Men faller tilbake i den gamle og trygge leia veldig fort... Det er nesten som om at jeg skammer meg på en måte. Men hvor dette kommer fra vet jeg ikke. Når kjæresten sier til meg "vet du,det hadde tent meg enormt mye hvis du kunne overraske meg en gang. Ligget naken i sengen,eller komme naken ut av badet etter at du har dusjet", så tenker jeg "Yes! Det er jo ikke så vanskelig å få til!". Men så stopper det der. For det eeeer så kleeeint. Hele jeg er klein. Hvorfor har det ikke blitt bedre med årene..?? Anonymkode: 49107...616
Rotemor Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Du må tro på deg selv og på hva mannen din sier! Han ønsker å se deg naken fordi han synes du er flott. Han lyver jo ikke! Så du må jobbe med eget selvbilde og overbevise deg selv gradvis om at du er fin. Kanskje du skal øve litt sammen med han? Snakk om hvordan du føler det og still deg opp naken i halvmørke som en start på egen frigjøring. Det er så godt når det løsner!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå