AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Alle har vel noe de bruker unødvendig mye penger på? Jeg bruker store (!) deler av matbudsjettet mitt på te og vann med kullsyre. Anonymkode: e9cfa...e80
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Sminke, hår og hudprodukter. Er avhengig. Elsker å finne nye ting. Bruker også altfor mye på klær, sko og vesker.. Anonymkode: 57584...ff6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Tidligere har det vært mat men jeg er blitt veldig flink på det nå. Bruker nok mest penger på brus og helst sukkerfri men det er ikke bra det heller. Går altfor mye penger til det. Anonymkode: 6bf74...fcd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Pepsi Max.... Og strøm, vi har et vanvittig strømforbruk! Men vi er mange i huset, så om vi skal spare strøm, vil det gå ut over vask av klær og bruk av varmtvann, og det vet jeg ikke om det er verdt... Barnehageregningen kjennes også ut som en last! Den er for tiden veldig høy, og forfaller alltid på et ubeleilig tidspunkt. Den dagen minstebarnet begynner på skolen, skal jeg heise flagget for å feire at vi er ferdige med barnehageutgifter Anonymkode: aaecc...010 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Elektronikk og hudpleie. Anonymkode: 2f1d8...6b9
Trolltunge Skrevet 5. april 2017 #10 Skrevet 5. april 2017 Bruker for mye på mat. Skal stadig skjerpe meg, men det er så kjedelig å planlegge ukesmeny, og holde seg til det. Jeg kaster også altfor mye mat. Matrester som ikke blir spist opp, eller ting jeg glemmer at jeg har kjøpt, og finner når det er gått ut på dato.
*Maja* Skrevet 5. april 2017 #11 Skrevet 5. april 2017 Pepsi Max, hudpleie og bøker (selv om jeg strengt tatt ikke mener det er unødvendig i seg selv. Hadde jeg bare vært flinkere til å lese de uleste bøkene jeg har stående, i stedet for hele tiden å kjøpe nye til Kindle'n... )
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #12 Skrevet 5. april 2017 Alkohol og spise ute. Anonymkode: a6a7f...a78
*Prøver igjen* Skrevet 5. april 2017 #14 Skrevet 5. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pepsi Max.... Og strøm, vi har et vanvittig strømforbruk! Men vi er mange i huset, så om vi skal spare strøm, vil det gå ut over vask av klær og bruk av varmtvann, og det vet jeg ikke om det er verdt... Barnehageregningen kjennes også ut som en last! Den er for tiden veldig høy, og forfaller alltid på et ubeleilig tidspunkt. Den dagen minstebarnet begynner på skolen, skal jeg heise flagget for å feire at vi er ferdige med barnehageutgifter Anonymkode: aaecc...010 Ikke heis flagget for tidlig, full SFOplass er nesten like dyrt som bhg... 😳 Pepsi Max er en last her også, og ting og klær til barna går det unødvendig mye penger til.
Gjest Margit Spat Skrevet 5. april 2017 #15 Skrevet 5. april 2017 (endret) Sjokolade, sko, bøker, kjøkkenutstyr og brukt glass/steintøy/vaser/serviser/boller. Mengden bøker og bruktfunn gjør at jeg nesten vurderer å åpne bokhandel-bibliotek-glassmagasin. Mannen min synes muligens jeg burde utvide konseptet til også å være skobutikk. Endret 5. april 2017 av Margit Spat
Blåklokke Skrevet 5. april 2017 #16 Skrevet 5. april 2017 Strikkegarn, en litt for dyr nattkrem jeg har blitt avhengig av og blomster:)
ransfelt are Skrevet 5. april 2017 #17 Skrevet 5. april 2017 Snus og litt for dyr vin. Dessuten er terskelen lav for å kjøpe proffverktøy, elektroniske duppeditter og all annen moro som jeg kan bruke i gårdsdrifta.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #19 Skrevet 5. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pepsi Max.... Og strøm, vi har et vanvittig strømforbruk! Men vi er mange i huset, så om vi skal spare strøm, vil det gå ut over vask av klær og bruk av varmtvann, og det vet jeg ikke om det er verdt... Barnehageregningen kjennes også ut som en last! Den er for tiden veldig høy, og forfaller alltid på et ubeleilig tidspunkt. Den dagen minstebarnet begynner på skolen, skal jeg heise flagget for å feire at vi er ferdige med barnehageutgifter Anonymkode: aaecc...010 Ikke for å drepe optimismen, men jeg tenkte som deg angående barnehageutgifter og så frem til at eldste barnet skulle begynne på skolen. Holdt på å få hakeslepp når jeg oppdaget at full SFO-plass faktisk er DYRERE enn full barnehageplass her jeg bor. Er det mulig! Minste plassen med 10 timer på SFO i uka koster nesten 2000 kr i mnd.. Anonymkode: 32e84...b96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå