AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Ok, jeg er faktiske ikke så ufornøyd med kroppen min, men vil veldig gjerne gå ned noen kilo og få muskler. Jeg har nettopp begynt å trene, men er ganske nye når det gjelder trening og kosthold. Er det noen som kan si hvor mye mat jeg burde få i meg? Og hvor mye jeg burde trene? Mvh ts Anonymkode: 2b528...a26
Eris Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Du burde fokusere på styrketrening Det er så mye morsommere enn alle de som kommer til å forslå at du må løpe/jogge/gå på elipse maskin osv. Jeg lover deg. Styrketrening is the way to go. Finn en ansatt på studioet du er som ser fit ut og spør henne/han om et treningsprogramm 1
Tvist Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Misfornøyd, ikke ufornøyd. Det høres ut som du vil stramme opp, ikke nødvendigvis ta av, så styrketrening er vel veien å gå. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, Eris skrev: Du burde fokusere på styrketrening Det er så mye morsommere enn alle de som kommer til å forslå at du må løpe/jogge/gå på elipse maskin osv. Jeg lover deg. Styrketrening is the way to go. Finn en ansatt på studioet du er som ser fit ut og spør henne/han om et treningsprogramm En kombinasjon er viktig. Dust å ikke trene kondisjon i tillegg til at det vil forbrenne mye mer fett. Anbefaler et par intervalløkter i uka Anonymkode: a4b9d...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå