Aelwyn Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg er fanget i et dilemma nå... :cry: Mamman min og Aelwynmannen går ikke overens... Det var en krangel i forbindelse med dåpen på minstemann, som gjorde at de stoppet og prate med hverandre... Jeg vil jo invitere henne i bryllupet, fordi jeg er hennes eneste barn og jeg er glad i henne, men han føler at hun burde si unnskyld for det som ble sagt den gangen, han har sagt unnskyld til henne.... ARGH! :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Ikke lett det der. For å komme frem til en løsning alle parter kan leve med burde du jo ta en prat med moren din om saken og forklare problemet for henne. Din samboer krever en unskyldning fra henne ellers er hun ikke velkommen i bryllupet. Hun er jo voksen og klarer vel sikkert å se rasjonelt på saken og ønsker vel neppe å gå glipp av sin egen datters bryllup? Hva sa hun til unskyldningen fra din samboer? Ble den akseptert?
Aelwyn Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2004 Mamma er ikke voksen... I en alder av snart 50 så er hun like vrang som en unge i trassalderen... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2004 #4 Skrevet 19. desember 2004 Hvis hun ikke er interessert i å høre så er det vel bare å kutte henne ut.......Det er deres dag - ikke dagen hun skal ødelegge for alle andre!
smilepia Skrevet 19. desember 2004 #5 Skrevet 19. desember 2004 Kjedelig dillemma. Hadde nok forsøkt å prate med mamma uansett, og om ikke annet appelert til at du som hennes eneste barn ønsket at hun skulle be om unnskyldning og skvære opp med mannen din. Og evt som siste utvei (dersom bearbeiding av mamma ikke fungerte) ville jeg spurt om mannen kunne for din skyld tolerere henne den ene betydningsfulle dagen. Så kan dere jo f.eks plassere henne på din side av middagsbordet e.l så han slipper å direkte prate med henne, men du får ha henne der likevel.??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå