Gå til innhold

Forteller du folk at du er glad i dem mens de fortsatt lever?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Livet er kort og uforutsigbart - og døden kan inntreffe når vi minst venter det.

Etter et dødsfall er det ikke måte på hvor mange som er glad i en person og forteller om hvor god vedkommende var. Mange sier at de angrer på alt de aldri fikk sagt.

Forteller du de du er glad i at du bryr deg om dem mens de fortsatt lever? Forteller du dem om historier og minner du setter stor pris på, mens de enda er her og kan dele minnene med deg?

:)

Anonymkode: 16421...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marillia

Ja, det vil jeg si jeg gjør. Jeg forteller både familie og venner at jeg er glad i de, inkludert min demente bestefar som ikke kjenner meg igjen. Når det gjelder historier og minner synes jeg det er koselig å dele med de, føler det er en naturlig del i livet mitt, og morsomme historier fra fortiden kan være gøy å ta igjen. Min bestefar er som sagt dement, og historiene han fortalte da jeg var liten gjenforteller jeg nå slik vi har noe å snakke om, han husker godt sin egen barndom selv om voksenlivet har stort sett gått i glemmeboken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Jeg forteller mine at jeg er glad i dem hver dag og får det samme tilbake. Jeg fikk kun høre det av mamma den dagen hun døde . Så der å da bestemte jeg meg for at mine barn og famile fortjener å høre dette ofte. Det gjør vidunder for humøret og selvtilit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dårlig på det, det er ikke mange jeg er glad i, men jeg sa det til en venn her om dagen.

Anonymkode: e9db4...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ja det gjør jeg. Men det er lettere å si det til mine engelsktalende venner, vi avslutter samtaler med "love bro", blir litt mer kleint på norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at det er litt for sent å fortelle de jeg er glad i at jeg er glad i dem først når de har død, så ja jeg sier jeg er glad i dem når de er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har jevnlige samtaler med familien min og nærmeste venner, og både viser, gir og forteller dem hvor mye de betyr for meg og at jeg er glad i dem. De trenger å høre det NÅ. Ikke når de ikke er her lenger!!

Anonymkode: f4d4a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...