Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg la ut CVen min på Finn.no for noen uker siden, og har fått det jeg vil kalle overveldende respons. Problemet er at jeg ikke klarte å forutse responsen, så jeg er i kontakt med X-antall rekrutteringsbyrå nå som jeg ikke føler har noen forståelse for alt jeg ikke har tid til å dra fra intervju til intervju akkurat NÅ. Jeg er i innspurtsfasen på masteroppgaven som skal leveres om mindre enn én måned sammen med én annen student, og jeg føler liksom at rekrutteringsbyråene ikke har noen forståelse for at jeg har andre arbeidsoppgaver  å utføre enn dem de gir meg i forbindelse med inteervjuer. Jeg er også kommet mye lenger i prosessen med det ene firmaet enn de andre, men har til en viss grad mer lyst til å jobbe for de andre firmaene enn det jeg har "kommet lengst med", men når disse bruker mye tid på å være sikre på at de vil intervjue meg til tross for gode karakterer og referanser blir jeg så usikker. Så det jeg egentlig lurer på er hvor lang betenkningstid som er påregnet for nyutdannede som skal velge jobb. Jeg skal i andregradsintervjuer hos det ene firmaet på fredag, men jeg tviler på at jeg hører fra de andre firmaene før påske, og lurer litt på hvor lang bestemmelsestid jeg får, PS: Jeg jobber innenfor IT, hvis det har noen relevans.

Anonymkode: 96ffb...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...