AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hvilke egenskaper øker verdien/attraktiviteten til en potensiell kjæreste for deg, sånn rent overflatisk? Jeg går utifra at de fleste ønsker seg en snill og grei kjæreste, men nå tenker jeg på egenskaper som bidrar til å gjøre at du fatter interesse og finner en av det motsatte kjønn attraktiv og sexy og kan tenke deg å bli bedre kjent med vedkommende. For meg er disse egenskapene: - Sosial status (dvs. sosial intelligens, et stort nettverk, mange venner) - God humor og at han virker avslappet og trygg på seg selv - Høy intelligens og samfunnsengasjement - Høy utdanning og en bra jobb - At han er flink i sport - Et bra utseende Anonymkode: e9f84...dcd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 At vedkommende eksisterer. #foreveralone Anonymkode: 94c20...e76 13
meeeg9 Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 "God humor og at han virker avslappet og trygg på seg selv" humor = fordi det er et stort pluss om han kan få meg til å le syns det er veldig koselig om vi kan le sammen om de samme tingene og gjøre hverandre glad avslappet = fordi jeg foretrekker en som ikke begynner å stresse mye og tvile på "oss" eller "meg" trygg på seg selv = fordi en selvsikker mann er veldig attraktivt, så lenge han ikke er for sikker og kjepphøy o.l 3
Uffda Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, meeeg9 skrev: "God humor og at han virker avslappet og trygg på seg selv" humor = fordi det er et stort pluss om han kan få meg til å le syns det er veldig koselig om vi kan le sammen om de samme tingene og gjøre hverandre glad avslappet = fordi jeg foretrekker en som ikke begynner å stresse mye og tvile på "oss" eller "meg" trygg på seg selv = fordi en selvsikker mann er veldig attraktivt, så lenge han ikke er for sikker og kjepphøy o.l Yes da, klassisk kvinne. Skal gå for de med høyest selvtillit og status, men nåde ta han om han er klar over at han er et catch. 6
meeeg9 Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Uffda skrev: Yes da, klassisk kvinne. Skal gå for de med høyest selvtillit og status, men nåde ta han om han er klar over at han er et catch. du likte ikke svaret mitt ? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 11 minutter siden, meeeg9 skrev: "God humor og at han virker avslappet og trygg på seg selv" humor = fordi det er et stort pluss om han kan få meg til å le syns det er veldig koselig om vi kan le sammen om de samme tingene og gjøre hverandre glad avslappet = fordi jeg foretrekker en som ikke begynner å stresse mye og tvile på "oss" eller "meg" trygg på seg selv = fordi en selvsikker mann er veldig attraktivt, så lenge han ikke er for sikker og kjepphøy o.l Samme her. Høy utdanning betyr ingenting for meg, men mannen må være intelligent og normalt oppdatert på hva som skjer i samfunnet (ved å feks følge med på nyheter). I tillegg håper jeg at mannen har likt behov for nærhet og sex som meg. Anonymkode: 5d7aa...3a7 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 -Felles interesser innen friluftsliv og trening. Trenger ikke ha supertrent kropp, men må være i god fysisk form. -Sosial intelligens og en humor som funker. Får han meg til å le så er mye gjort, men det må heller ikke bli formye. -En jobb han trives med og økonomi i orden. Altså at han lever tilpasset sin økonomi. -Han bør ha egne barn, og må for all del ikke ønske seg flere barn. Han må være en god far. -Han må ha sjarm. Fint om han ser bra ut også, men sjarm er viktigere. Og da snakker jeg om smil, glimt i øyet, måten han er på. Anonymkode: f9bd8...9b3
OppNedPåAlt Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Jeg setter pris på om de har sånne økonomiske ting på stell, altså en jobb og grei økonomi. Sosial "status" som egne venner og et greit nettverk. Han må være et passe sosialt vesen, fordi jeg føler jeg hadde trivdes best med det. Felles interesser innenfor friluftsliv og reise. Ellers er det greit å ha egne interesser. Engasjement i noe, om det er jobb eller hobby eller hva som helst. Må være tak i mannen.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Han bør ha modne, realistiske forventninger og parforhold og familieliv. Han bør klare balansen mellom å kose seg og å få ting til å gå rundt Han bør ikke tjene vesentlig mindre eller ha vesentlig lavere utdanning. Han skal være min beste venn. Anonymkode: 3ed20...dbf 2
Gjest Overrasket Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 På 4/4/2017 den 21.45, AnonymBruker skrev: - Høy intelligens og samfunnsengasjement Anonymkode: e9f84...dcd
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Han må være en god samtalepartner også må han være ærlig og åpen. Man trenger ikke å snakke om alt og fortelle hverandre alt, men i et forhold vil jeg at vi skal være nære hverandre og kunne snakke/kommunisere om det meste. Det finnes få ting man ikke kan snakke om og jeg synes man kommer langt i et forhold med en slik nærhet. Han må være opptatt av mine behov og sine egne behov. Han må kunne lytte. Intelligent, empatisk, friluftsliv og litt eventyrlysten. Anonymkode: 36733...d52 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 ~ Kjekk, høy(helst over 1,80) og veltrent ~ En smule dominant (sterk vilje og ikke lar seg bli overkjørt hele tiden av alt/alle) ~ Positivt humør og ei god innstilling ~ Ambisjoner Anonymkode: 7e171...6a0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 - God økonomisksans. Det er veldig viktig for meg. Det betyr ikke at personen må være rik, eller ha en masse oppspart kapital per nå, men det betyr at personen må ha en jobb, klare å betale regningene sine, og ha litt til overs slik at det er mulig å ta turer hit og dit. Unne seg noen fine opplevelser og etc. uten at det blir Luksusfellen av det. - Og nei, jeg forventer ikke (ei heller mener jeg ikke) å bli spandert på, men at han har mulighet til å dekke sin del. - Humor. En som kan le av seg selv, klarer å se det humoristiske i hverdagen. - Sunn, frisk og aktiv. Det er åpenbart en fordel for meg som er en aktiv jente, at jeg har en mann som ønsker å være med på det. - Selvstendig. Det er forferdelig viktig for meg at personen er selvstendig, både praktisk og psykisk. Anonymkode: 86529...dca
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 Ok, det viktigste for meg; * selvsikkerhet. Jeg er selvstendig selv, og kan ikke date en som er svært beskjeden og usikker. Likevel - blir man for eplekjekk, vet jeg at det ikke vil gå. * sosial status (at han er omgjengelig i utgangspunktet, og har sosialt nettverk) * han må ha sin egen, greie økonomi. Og greie seg selv. Jeg skal slippe å få anelser om Luksusfellen måneden etter. * han må tåle å bli med på konserter og kulturelle begivenheter, av og til, og da snakker jeg i totalt motsatt ende av det voldsomme og harry. * han må ikke være bajas, men tåle seriøsitet og ha en andel skikkelighet. Kan hende jeg må vente en evighet før jeg finner han, men so be it. Anonymkode: 8b80b...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå