magolia Skrevet 18. desember 2004 #1 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen som vet om man får kjøpt disse nå og evt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #2 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg kjøpte noen i en glassmagasin lignende gavebutikk. Den tilhørte ingen kjede, men jeg kjøpte de på røa iallefall. Tipper jernia og lign. har i kjøkkenavdelinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2004 #3 Del Skrevet 18. desember 2004 Du får også tak i dem hos brukthandlere. Eventuelt i skapene til gamle tanter og bestemødre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. desember 2004 #4 Del Skrevet 18. desember 2004 Åhlens har til 20kr per stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. desember 2004 #5 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har sett dem på Fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har sett dem på Jernia (har blitt hipt å sylte selv igjen, vettu) og på Gulbrandsen Glassmagasin (engorsleverandør m utsalg) i Torggata i Oslo. Syltestrikk fikk jeg på det gamle glassmagasinet på Sagene i Oslo. O. Mysterud heter det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 27. desember 2004 #7 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har kjøpt hos Jernia. I forskjellige størrelser - kommet noen ganske små også, som ikke jeg har sett før ihvertfall :-) Kjempebra til sylting/oppbevaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselhek Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har sett dem på Fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå