Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tatt altfor mye solarium og vært på noen sydenturer hvor det kun gikk i olje. Er så jævlig pissed på meg sjøl. Huden min har allerede blitt gammel og rynkete og jeg er bare 32. Tenker på det hver dag og føler meg stygg og dum. Hater ansiktet mitt, men også resten av kroppen. Er det noe håp? Eller har jeg ødelagt alt? Hvis jeg er forsiktig fra nå av, kan jeg bremse noe av aldringen eller vil det fortsette i samme fart? Fra jeg var 30 til nå, har ting skjedd i rekordfart. 

Anonymkode: 02a28...3b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du hadde kunnet likt å freshe opp med en peeling hos hudpleier, det tar bort den gustne huden. Når det gjelder solskader har jeg lest at hvis man begynner å være forsiktig i solen og bruker høy solfaktor kan huden faktisk reparere noen av solskadene den har fått. Se f.eks denne artikkelen

http://www.allure.com/story/sunscreen-anti-aging-study

Hudpleier kan også hjelpe med anbefaling av produkter. Retinol om kvelden, antioksidanter og solfaktor om morgenen, så er du langt på vei.

Anonymkode: cfe4d...567

• Liker 1
Skrevet

Herregud trodde det sto at du hater huNden din.

Men dra til en hudlege, der kan du få god hjelp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Spiteful skrev:

Me to!

Anonymkode: 6357f...cfa

Skrevet

Det er sikkert ikke SÅ ille. ;) 

men kanskje dermarolling vil funke på deg? Har så vidt begynt med dermarolling hjemme. Har så langt ikke merket noen resultater, men har hørt flere som har blitt fornøyde. Jeg kjøpte min dermaroller på dermaspa, der har de mye bra info også. Eventuelt kan du forsøke denne behandlingen hos en hudklinikk.

ja, også går det vel ann å ta diverse laserbehandlinger? I hvertfall når det gjelder pigmentforandringer. Finnes sikkert noen for rynkene også. Og fyllere i de værste rynkene. Bare lommeboka setter grenser. ;)

AnonymBruker
Skrevet
På ‎05‎.‎04‎.‎2017 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du hadde kunnet likt å freshe opp med en peeling hos hudpleier, det tar bort den gustne huden. Når det gjelder solskader har jeg lest at hvis man begynner å være forsiktig i solen og bruker høy solfaktor kan huden faktisk reparere noen av solskadene den har fått. Se f.eks denne artikkelen

http://www.allure.com/story/sunscreen-anti-aging-study

Hudpleier kan også hjelpe med anbefaling av produkter. Retinol om kvelden, antioksidanter og solfaktor om morgenen, så er du langt på vei.

Anonymkode: cfe4d...567

Hadde skrevet det lengste svaret til dere, men så klikka nettet. Kanskje like greit for deres del, haha ;) 

Tuuusen takk for oppløftende ord og artikkel, håper viiirkelig det stemmer!!

På ‎05‎.‎04‎.‎2017 den 17.00, Spiteful skrev:

Hadde det bare vært så vel ;) Ja, tror nok det er beste jeg og. Bestilt time nu. Takk for tips:)

På ‎05‎.‎04‎.‎2017 den 23.15, Hypnosee skrev:

Det er sikkert ikke SÅ ille. ;) 

men kanskje dermarolling vil funke på deg? Har så vidt begynt med dermarolling hjemme. Har så langt ikke merket noen resultater, men har hørt flere som har blitt fornøyde. Jeg kjøpte min dermaroller på dermaspa, der har de mye bra info også. Eventuelt kan du forsøke denne behandlingen hos en hudklinikk.

ja, også går det vel ann å ta diverse laserbehandlinger? I hvertfall når det gjelder pigmentforandringer. Finnes sikkert noen for rynkene også. Og fyllere i de værste rynkene. Bare lommeboka setter grenser. ;)

Hahahah, er faktisk ganske ille! For eksempel når jeg løfter henda over huet så rynker/folder huden seg på skuldrene så det ser ut som huden til en 80-åring ;) Jeg er ikke den "ååå, det gikk sååå dårlig på eksamen for meg og altså, herreguuud"-jenta, som alle egentlig vet har lest mest og når man får tilbake eksamen fikk ho visst best karakter, hvem skulle ha trudd det!

Ja, blir nok noe laserbehandlinger og fillers! Vurderer kjemisk behandling for eksempel, prøvd det?

Her skal det fylles og repareres og behandles det som kan! Satser på å finne en svaksynt/blind milllionær ;) 

Anonymkode: 02a28...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...