Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått igjen på skatten og lurer på når pengene kommer på konto? Det står juni, august eller september på skatteoppgjøret, men er det en bestemt dato man kan regne med at det utbetales?

Anonymkode: 785fe...791

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første kjøring er ca rundt sankthans. Når din kjøring vet INGEN i dag. Se på skatteetaten.no, de har faktisk en kalender der som viser hva som skjer nårtid i året i skattens navn.

Anonymkode: 404b1...863

AnonymBruker
Skrevet

I juni er det stort sett rundt St.Hans.

I august og oktober tror jeg ikke det er faste datoer.

Anonymkode: 523dd...465

Skrevet

Hvis du leverte skattemeldingen elektronisk så skal du få rundt sankthans. Første pulje begynner å få fra 21.06., andre pulje fra 04.08. og siste pulje fra 25.10. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Millimani skrev:

Hvis du leverte skattemeldingen elektronisk så skal du få rundt sankthans. Første pulje begynner å få fra 21.06., andre pulje fra 04.08. og siste pulje fra 25.10. 

Takk! Regner med at vi er i først pulje, tror det har pleid å komme da, når jeg tenker meg om. Lenge siden jeg fikk igjen...he he!

AnonymBruker
Skrevet
På 4/4/2017 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Har fått igjen på skatten og lurer på når pengene kommer på konto? Det står juni, august eller september på skatteoppgjøret, men er det en bestemt dato man kan regne med at det utbetales?

Hvor står det?

På min sto alt av felt og tall - men hvor står/hva heter feltet der det stårom man skylder noe eller får noe igjen?!

Anonymkode: 17c54...6e9

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det?

På min sto alt av felt og tall - men hvor står/hva heter feltet der det stårom man skylder noe eller får noe igjen?!

Ah..ser at det er fordi det er "næring"..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...