Gå til innhold

Er hun nervøs?

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet

Hoy. Lurer på en ting. Jeg og kjæresten har det fint sammen og har mye god sex. Vi er trygge på hverandre, og under sex prøver jeg alltid å få øyekontakt. Hun ser bittelitt, men så ser hun en annen vei. Gjør hun det for hun nervøs? Liker dere å se partneren/kjæresten i øynene? Virker litt rart å spørre henne kanskje? Hun ser jo jeg prøver å få øyekontakt. Hun ser alltid en annen vei eller lukker øynene. Det har skjedd før også med andre jenter. Da har jeg sagt "sjå på meg", men dette gjelder kjæresten. Vil ikke få henne til å tro at jeg presser henne til å se på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det være, men kan også være at hun lukker øynene automatisk når hun nyter noe. Det gjør jeg både med kyssing, sex og til og med mat og vin 😉 jeg må konsentrere meg for å kunne holde øynene åpne 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff syns det er kjempekleint å se kjæresten i øynene hele tida mens vi har sex. Vet ikke hvorfor... Det er bare...  Rart. :P

Anonymkode: f9b0a...8cc

• Liker 10
Skrevet

Jeg personlig kan ha øyekontakt en kort stund men jeg synes på en måte det blir for intenst, usikker på hvorfor. Samt at jeg automatisk lukker øynene når jeg nyter. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun ser sikkert for seg eee.. underlivet sitt og ditt i full aksjon. Vi damer ser ikke det under sexen.

Anonymkode: 7fe31...53f

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja det kan det være, men kan også være at hun lukker øynene automatisk når hun nyter noe. Det gjør jeg både med kyssing, sex og til og med mat og vin 😉 jeg må konsentrere meg for å kunne holde øynene åpne 

Jeg og. Konsentrerer meg og nyter det mer når øynene er igjen.

Anonymkode: 9a00c...388

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hoy. Lurer på en ting. Jeg og kjæresten har det fint sammen og har mye god sex. Vi er trygge på hverandre, og under sex prøver jeg alltid å få øyekontakt. Hun ser bittelitt, men så ser hun en annen vei. Gjør hun det for hun nervøs? Liker dere å se partneren/kjæresten i øynene? Virker litt rart å spørre henne kanskje? Hun ser jo jeg prøver å få øyekontakt. Hun ser alltid en annen vei eller lukker øynene. Det har skjedd før også med andre jenter. Da har jeg sagt "sjå på meg", men dette gjelder kjæresten. Vil ikke få henne til å tro at jeg presser henne til å se på meg.

Jeg liker best å ha øynene igjen, jeg nyter mere da. Sexen føles mere intens 

:)

Anonymkode: 40741...c69

• Liker 1
Skrevet

Man skal være ganske trygg i forholdet og i situasjonen for å kunne se partneren sin rett i øynene når man har sex. I mitt forrige forhold føltes det bare rart, mens med kjæresten nå så føles det bare fint. Føler en varm og god trygghet med ham rett og slett. Kanskje hun er litt sjenert? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen fan av øyekontakt under sex. Ikke fordi jeg ikke liker partneren eller er nervøs, jeg synes bare det blir "rart". Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.

Anonymkode: c70fb...81b

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Er nok som dere sier. Hun nyter, litt sjenert var hun i starten men er ikke særlig sjenert mer nå, eller hun synes det  blir for rart. Håper det kommer seg for jeg elsker øyekontakt. Så klart er det god sex uansett. 

12 minutter siden, Silfen skrev:

why-men-keep-why-women-their-eyes-open-k

Ja må være derfor:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke øyekontakt under sex, må få nyte det på min egen måte. Du får heller nyte synet av at dama de nyter sex, krever du øyekontakt kan hun miste lysten og hun får ikke orgasme. Det er helt natulig å ha øynene lukket eller hode snudd i motsatt retning av dit, betyr ikke at hun er usikker. Jobb litt med deg selv og ikke heng deg opp i øyekontakt, da går du glipp av alt annet under akten!

Anonymkode: 9813b...bd5

Gjest canacas
Skrevet
15 minutter siden, Silfen skrev:

why-men-keep-why-women-their-eyes-open-k

Fantastisk! :laugh:

Skrevet

Grunnen må vel være vibbene du utstråler med tanke på at det er ekstremt creepy / weird å spørre folk på et forum om dette i stedet for å snakke med henne om det. Vel tenner jeg på folk med litt autistiske tendenser, men det blir ekstremt slitsomt i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ha øyekontakt i små sekunder eller ved veldig romantisk pulings med exen, men med elskeren jeg har nå (ikke kjæreste) har vi mye øyekontakt, faktisk. Han elsker det, nemlig :fnise: Jeg merket tilfeldigvis at han pleide å nistirre på øyene mine i misjonær (sånn typ klining og STIRRING tett inntil ansiktet), og da spurte jeg ham. Siden jeg nå vet at det tenner ham, så tenner det meg også, selv om det tidvis kan bli nokså intimt. Eller forstyrrende - da ser jeg bort eller lukker øynene.

Anonymkode: 4b1d3...8a7

AnonymBruker
Skrevet

...eller kanskje hun ikke liker øynene dine. Kanskje hun mister tenning av intenst stirrende øyne og får litt psykopat vibber.

Anonymkode: af926...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...